Версия за печат

01605-2008-0009


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, София, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж. М. Тумпалова, България 1080, София, Тел.: 02 9324711, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: "БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, отдел "Материално техническо осигуряване"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно обслужване и ремонти на 3 броя бандажни стругове тип UBB 112 на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, съгласно технически изисквания, приложени към тръжната документация

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: ППП София,ППП Г. Оряховица
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментно обслужване на 3 броя бандажни стругове тип UBB 112, намиращи се на територията на гр. София - 2 бр. и на територията на гр. Г. Оряховица - 1 бр. по тех. изисквания на Възложителя, ремонти на 2 броя бандажни стругове тип UBB 112 съответно - 1 бр. в София и 1 бр. в Г. Оряховица-по техн. изисквания на Възложителя аварийни ремонти, при възникнала потребност от тях

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Абонаментно обслужване и ремонти на 3 броя бандажни стругове тип UBB 112, на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД, съгласно технически изисквания, приложени към тръжната документация

Прогнозна стойност без ДДС
90000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 900 лв., със срок на валидност 150 дни от крайния срок за подаване на офертите Гаранция за изпълнение на поръчката - 5% от стойността на договора, със срок на валидност един месец след изпълнение на договора Гаранцията за участие и гаранцията за изпълнение да бъдат представени в една от следните форми: -Банкова гаранция при условията на приложения образец. -Депозит, внесен в полза на “БДЖ-Пътнически превози” ЕООД: УниКредит Булбанк АД , гр. София, IBAN BG86 UNCR 7000 1505 1340 39, BIC UNCRBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащане след извършване на услугата, в срок не по-кратък от 20 дни след представяне на фактурата, придружена от протокол за извършената услуга , по банков път в лева

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато определеният за изпълнител кандидат е обединение на физически и/или юридически лица, следва да се регистрира като дружество по Търговския закон

ІІІ.1.4) Други особени условия

Кандидатите ще бъдат отстранени от участие в процедурата при наличие на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 от ЗОП.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Кандидат за изпълнител може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице,както и техните обединения. 2.Декларации по чл. 47, ал. 1 и ал.5 от ЗОП както и други, описани в образеца на оферта
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Подробно описани в образеца на оферта към документацията.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, че кандидатът е запознат с направената модернизация на бандажните стругове тип UBB 112 и може да извършва абонаментното обслужване и ремонта на струговете
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД бул. Мария Луиза 114 А, ет.4, стая 411

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

150

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

"БДЖ-Пътнически превози"ЕООД, ул. Иван Вазов № 3

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на кандидатите



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 12/02.12.2008 год. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 988122, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

чл.120 ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 988122, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ