I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул."Св. Георги Софийски" №1, За: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки", Р България 1431, София, Тел.: 02 9230579, E-mail: mbal@alexandrovska-hospital.bg, Факс: 02 9230646
Място/места за контакт: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки"
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
“ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ЗА БОЛНИТЕ И ДЕЖУРНИЯ ПЕРСОНАЛ” в УМБАЛ “Александровска” ЕАД
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
Всички сградни блокове и самостоятелни клиники - до етажа на който е разположена клиниката,намиращи се на територията на болницата – ул. “Св.Г.Софийски” № 1, Клиника по пластична и естетична хирургия – Стоматологичен факултет, ул. “Св.Г.Софийски № 3, Клиника по неврология и клиника по психиатрия – гр.Банкя, ул.”Петър Будинов” № 9
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Eжедневни доставки на готова храна по диети за средно 550-600 души, два пъти дневно – за обяд и вечеря, със собствен транспорт, в транспортни съдове и термоконтейнери по “Гастронорм” по заявка на Възложителя в зависимост от броя и вида на болните.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
55523000
Описание:
Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 441 / Заглавие:Доставка на готова храна за болните и дежурния персонал
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„СЕЙЛ КОМЕРС” АД; 200440610, ул.София № 9, РБългария 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68200, Факс: 0721 68212
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884586
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
В съответствие с чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884586
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка
Обосноваване на избора на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка
г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.