Версия за печат

00360-2008-0033


Информация за сключен договор

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

УМБАЛ "Александровска" ЕАД, ул."Св. Георги Софийски" №1, За: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки", Р България 1431, София, Тел.: 02 9230579, E-mail: mbal@alexandrovska-hospital.bg, Факс: 02 9230646

Място/места за контакт: Зоя Катерска - началник "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ЗА БОЛНИТЕ И ДЕЖУРНИЯ ПЕРСОНАЛ” в УМБАЛ “Александровска” ЕАД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Всички сградни блокове и самостоятелни клиники - до етажа на който е разположена клиниката,намиращи се на територията на болницата – ул. “Св.Г.Софийски” № 1, Клиника по пластична и естетична хирургия – Стоматологичен факултет, ул. “Св.Г.Софийски № 3, Клиника по неврология и клиника по психиатрия – гр.Банкя, ул.”Петър Будинов” № 9
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Eжедневни доставки на готова храна по диети за средно 550-600 души, два пъти дневно – за обяд и вечеря, със собствен транспорт, в транспортни съдове и термоконтейнери по “Гастронорм” по заявка на Възложителя в зависимост от броя и вида на болните.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

55523000

Описание:

Приготвяне и доставяне на храна за други предприятия и институции

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 441 / Заглавие:Доставка на готова храна за болните и дежурния персонал
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

28.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„СЕЙЛ КОМЕРС” АД; 200440610, ул.София № 9, РБългария 2230, Костинброд, Тел.: 0721 68200, Факс: 0721 68212

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 4
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884586

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

В съответствие с чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884586

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка
Обосноваване на избора на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.