Версия за печат

01769-2008-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Хасково: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Обединени ученически общежития, бул." Стефан Стамболов " №8, За: Стайко Митев Колев, РБългария 6300, Хасково, Тел.: 038 622716

Място/места за контакт: Хасково, бул. " Стефан Стамболов " №8

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

доставка на дизелово гориво до 40 000 /четиредесет хиляди/ литра за нуждите на ОУО Хасково за отоплителен сезон 2008/2009г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: град Хасково, бул. "Стефан Стамболов " № 8
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

доставка на дизелово гориво до 40 000 литра

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

09134210

Описание:

Газьол (0,2)

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

до 40 000 /четиредесет хиляди/ литра

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

10


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

гаранция за участие в размер на 1000 / хиляда / лева гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на поръчката

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

плащане по банков път след доставка

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: • Оферта на участника в процедурата - изготвена в пълно съответствие с образеца на настоящата документация (Приложение № 1); • Документ за регистрация на участника по реда на ТЗ или друг нормативен акт – в заверени от участника копия на документи, издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в легализиран превод; • Удостоверение за актуално състояние в срок на валидност 2 месеца от датата на издаване - оригинал или нотариално заверено копие, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство. • Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП и за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, а именно: - баланс и отчет за приходите и разходите за предходните две години; - декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от кандидата през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; - кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности. • Доказателства за търговската репутация на участника - най-малко три препоръки, свързани с предмета на поръчката. • Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП. • Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. • Оригинал на документ за внесена гаранция за участие в размер на 1 000 лв. (хиляда лв.) по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ: IBAN- BG40RZBB91553120031900 BIC: RZBBBGSN, банка Райфайзенбанк • Заверено с печат и подпис от участника копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ; • Копие от документ за закупена документация; • Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника. • Всички документи трябва да са с дата на издаване, предшестваща подаването им с не повече от два месеца или да са в срок на тяхната валидност, ако такава е изрично записана в тях.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: • Доказателства за икономическо и финансово състояние по чл. 50 от ЗОП и за технически възможности и/или квалификация по чл. 51 от ЗОП, а именно: - баланс и отчет за приходите и разходите за предходните две години; - декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от кандидата през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; - кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности. • Доказателства за търговската репутация на участника - най-малко три препоръки, свързани с предмета на поръчката.
Минимални изисквания: аланс и отчет за приходите и разходите за предходните две години; - декларация, съдържаща списък на основните договори с предмет, подобен на предмета на поръчката, извършени от кандидата през последните три години, включително стойностите, датите и получателите; - кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: документи за собственост на специализиран пртранспорт за превоз на горива; сертификат за качество на горивото
Минимални изисквания: документи за собственост на специализиран пртранспорт за превоз на горива; сертификат за качество на горивото
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/12/2008 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

цена на документацията за участие

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.12.2008 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/12/2008 00:00 Час: 16:00
Място

град Хасково, бул." Стефан Стамболов" №8

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците, или техни упълномощени представители



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, ул." Леге" №1, РБългария 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

7 / седем/ дни след уведомяване на участниците за решението на възложителя

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ