Версия за печат

00147-2008-0013


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Трън: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Трън, Пл. "Владо Тричков" № 1, За: Олег Тодоров - зам. кмет, Р. България 2460, Трън, Тел.: 07731 2304, Факс: 07731 2261

Място/места за контакт: Олег Тодоров - зам. кмет

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Зимно поддържане и снегопочистване на общинска пътна мрежа за експлотационния сезон 2009 година

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Община Трън
Код NUTS: BG414
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Зимно поддържане и снегопочистване на общинска пътна мрежа за експлотационния сезон 2009 година. Обща дължина на пътната мрежа 175,00 км.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

90620000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обществената поръчка не може да надхвърля 56600 лв с ДДС

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Парите за зимното поддържане са в рамките на определените за бюджетната година средства

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Обстоятелствата по чл. 13, чл. 14 и чл. 15 от НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: по реда на раздел ІІ от НВМОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническата възможнос ти средства, посредством които кандидатът ще изпълнява поръчката
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/12/2008 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

На касата на община Трън

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.12.2008 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

60

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/12/2008 00:00 Час: 16:00
Място

Деловодството на община Трън

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на кандидатите подали оферти



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10- дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът извършване на съответното действие. Жалба се подава до комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжолва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защитa на канкуренцията, ул. "Витоша" № 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ