Версия за печат

00004-2008-0018


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Плевен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и Канализация" ЕООД, ул."Сан Стефано" 25, За: Недко Нешев, България 5800, Плевен, Тел.: 064 889838, E-mail: op@vik-pleven.com, Факс: 064 889866

Място/места за контакт: Отдел "Инвестиции и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-pleven.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на електроматериали ниско и средно напрежение.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Склада на Възложителя в гр.Плевен
Код NUTS: BG121
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставките ще се извършват с транспорт на Доставчика, като видовете и количестватата по всяка доставка ще се уточняват в текущите заявки от Възложителя. Начин на образуване на цената - в лева без ДДС франко склада на Възложителя в гр.Плевен. Гаранционен срок - 18 месеца. Срок на редовна доставка - до 5 дни. Срок на аварийна доставка - до 24 часа.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31200000 (BC25)

Описание:

Уреди за разпределение и управление на електричество (На партиди )

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Посочено в документацита за участие по спесификация - прогнозно.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията (ако е парична) се внася в брой в касата на дружеството (стая 402) или с превод по сметката на Възложителя в "Инвестбанк" АД клон Плевен - IBAN: BG66IORT73801034491900, BIC: IORTBGSF . Гаранция за участие - 600 лева за Позиция №1 и 200 лева за позиция №2. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от прогнозната му стойност.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Собствено финансиране. Срок на плащане след доставка - до 60 дни.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Количествата, посочени в документацията за участие в процедурата са ориентировъчни и служат само за образуване на цената, по която ще се извърши оценката и класирането на кандидатите. В договора за изпълнение на обществената поръчка няма да бъдат заложени количества, а само единични цени.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Декларации за липса на всички обстоятелства по чл.47 ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.50 ал.1 т.2 и 3 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Документи по чл.51 ал.1 т.1 от ЗОП.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Други предишни публикации
Номер на обявлението в ДВ 4 от 21.08.2006 г. 
Номер на обявлението в ДВ 5 от 12.10.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е със включен ДДС. Документацията заплаща в брой в стая 101 на горепосочения адрес, след което се получава от стая 308 срещу представяне на издадената фактура за платената сума всеки работен ден от 8.00ч. - 12.00ч.;13.00ч. - 16.00ч. Ако има желаещи да получат документацията по пощата, същите трябва да изпратят по факс или поща на Възложителя писмо с наименованието си, адрес, на които да бъде изпратена документацията, телефон, факс и данни за фактура. Писмото трябва да бъде придружено с копие от документ за платената сума за документацията. По банков път документацията се заплаща по сметката, посочена в т.ІІІ.1.1.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Плевен, ул."Сан Стефано" 25, ет.3, Заседателна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Лицата по чл.38 ал.4 от НВМОП.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

През 12 месеца.

VI.3) Допълнителна информация

Процедулата е открита с решение № 607 / 27.11.2008г.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул."Витоша" 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Електроматериали ниско напрежение
1) Кратко описание

1.Контактори, 2.Кондензаторни контактори, 3.Пускатели въздушни, 4.Пускатели въздушни реверсивни, 5.Автоматични прекъсвачи, 6.Прекъсвачи лостови, 7.Превключватели и прекъсвачи пакетни гърбични, 8.Релета за време до 6 часа, 9.Предпазители високомощни, 10.Основи за предпазители високомощни, 11.Релета термични, 12.Токови трансформатори, 13.Батерии кондензаторни.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31200000 (BC25)

Описание:

Уреди за разпределение и управление на електричество (На партиди )

3) Количество или обем

Посочено в документацията за участие по спесификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Предвид обстоятелството, че електроматериалите по тази позиция ще се използват главно за аварийни ремонти на вече съществуващи съоръжения, същите по т.1 (от 40 А до 160 А), 5 (от 100 А до 800 А), 6, 7, 9 и 10 задължително трябва да отговарят по габарити и присъединителни размери на електроматериалите, които са прозведени в България. Тези параметри са приложени в документацията за участие в процедурата.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: Електроматериали средно напрежение
1) Кратко описание

1.Проходни изолатори. 2.Катодни отводители. 3.Токови трансформатори. 4.Напреженови трансформатори. 5.Разединители. 6.Изолатори. 7.Прекъсвачи. 8.Предпазители тръбни. 9.Стойки за предпазители тръбни.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

31200000 (BC25)

Описание:

Уреди за разпределение и управление на електричество (На партиди )

3) Количество или обем

Посочено в документацията за участие по спесификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение