Версия за печат

00169-2008-0026


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Ловеч: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Ловеч, ул. "Търговска" №22, За: Камелия Вълчанова, Република България 5500, Ловеч, Тел.: 068 688280, E-mail: obshtina@lovech.bg, Факс: 068 601261

Място/места за контакт: Общинска администрация Ловеч

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.lovech.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Поддържане улична мрежа и обществени площи, Община Ловеч - 2009/2010г."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Община Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Обществената поръчка обхваща следните видове дейности: 1. Зимно поддържане улична мрежа и обществени площи 2. Почистване улична настилка и обществени площи 3. Хоризонтална и вертикална маркировка 4. Поддържане зелени площи 5. Поддържане градско депо за отпадъци Заложените видове дейности в обществената поръчка обхващат период от две години – 2009 и 2010 година.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

90620000, 90630000, 90610000, 45233221, 45233294, 77310000

Описание:

Услуги по почистване на улици от сняг
Услуги по почистване на улици от лед
Услуги, свързани с почистване и метене на улици
Работи по пътна маркировка на пътища
Работи по поставяне на пътна сигнализация
Услуги по създаване и поддържане на зелени площи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количествата са подробно описани в документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 8000лв. Гаранция за изпълнение - 1% от стойността на договора. Вид на гаранцията - парична сума внесена по сметка на Община Ловеч - IBAN BG22IORT80463300081201, BIC IORTBGSF при Инвестбанк АД - клон Ловеч или банкова гаранция

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствени средства; Плащане: Ежемесечно след приемане на изработеното с протокол, в срок до 14 дни;

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Изпълнението е в рамките на осигурените от Възложителя за това средства. Същото е на етапи съобразно средствата. Всеки етап започва с Възложително писмо с което се уточнява размера на средствата и частта на изпълнението.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или заверено копие с мокар печат: -документ за регистрация на Участника; -документ за актуалното състояние на Участника в срок на валидност; -декларация по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: удостоверение от обслужващата Участника банка че е коректен клиент; -копие от Баланса и ОПР за предходната година /2007г./; -документ за данъчна регистрация на Участника, ЕИК по БУЛСТАТ; -документ за регистрация по ДДС на Участника или декларация, че не е регистриран по ДДС;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът да има реализирана печалба през последните три години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: декларация със списък на основните договори през последните три години с предмет - предмета на настоящата поръчка. За всяка от последните три години трябва да има поне един договор на стойност не по-малко от 500х. лв. Списъкът трябва да съдържа: дата на договора; име на възложителя; предмет на договора; стойност в лв. с ДДС. Прилагат се и препоръки за добро изпълнение от възложители на обществени поръчки; - декларация с описание /вид, собственост/ на техническото оборудване, с което разполага Кандидатът за изпълнение на поръчката. За доказване на собствено техническо оборудване се прилага извадка от инвентарната книга; - декларация със списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката. Прилагат се и с копия от документи, удостоверяващи образователната и професионалната им квалификация; - декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на Участникът за последните три години;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: За всяка от последните три години трябва да има поне един договор на стойност не по-малко от 500х. лв. Участникът да притежава необходимото техническо оборудване, техника и механизация за изпълнение на поръчката. Наличие на база за ремонт и поддръжка на техниката на територията на гр. Ловеч, доказателства за правото на собственост върху наличната техника и материална база или заверени копия от договорите за наем на същите за срок не по-малък от срока на действие на поръчката, придружени с регистрационни талони, актове за собственост и др. Декларация, че машините ще се използват изключително и само за изпълнение на тази обществена поръчка.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на касата в Центъра за услуги и информация на гражданите в Община Ловеч. Цена 100 лева без ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
19/01/2009 00:00 Час: 10:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 19/01/2009 00:00 Час: 13:00
Място

Заседателната зала на Общински съвет - Ловеч

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Кандидатите или упълномощени от тях лица


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба можеда подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването муза съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ