Версия за печат

01830-2008-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Горна Оряховица: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ"Вичо Грънчаров", ул.Цар Освободител № 6, За: Милчо Панайотов Савов, РБългария 5100, Горна Оряховица, Тел.: 0618 60459, E-mail: souvg@abv.bg

Място/места за контакт: Милчо Панайотов Савов

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: souvg@abv.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ушиване на ученическа униформа

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Горна Оряховица
Код NUTS: BG321
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Ушиване на ученическа униформа: Сако, 2 ризи, вратовръзка, панталон/пола,емблема

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18000000

Описание:

Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

ДА


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

703бр.униформи

Прогнозна стойност без ДДС
39473 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

18.12.2008 г. 

Крайна дата

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

не

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Авансово 50% при подписване на договора и след завършване на работа останалата сума.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

не

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Фирмата да е със седалище в Горна Оряховица Документи съобразно чл. 13 от Наредба за възлагане на малки обществени поръчки.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: . удостоверения от банки или копие от застраховка за професионална отговорност;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: - декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години; - декларация за техническото оборудване, с което разполага кандидатът или участникът за изпълнение на обществена поръчка за услуги
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/12/2008 00:00 Час: 08:00
Платими документи

ДА

Цена
5 BGN
Условия и начин на плащане

заплащане при касиера на училището

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.12.2008 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

15

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/12/2008 00:00 Час: 08:00
Място

СОУ"Вичо Грънчаров"

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

членове на комисия



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирани от фондове на ЕС

Национална програма"Училището - територия на учениците" модул "Ритуализация на училищния живот"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

СОУ"Вичо Грънчаров", Цар Освободител 6, РБългария 5100, Горна Оряховица, E-mail: souvg@abv.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

краен срок за подаване на жалби 19.12.2008г.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ