Версия за печат

00453-2008-0014


Обявление за малка обществена поръчка

BG-ЯКОРУДА: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДЪРЖАВНО ГОРСКО СТОПАНСТВО "ЯКОРУДА", УЛ. "ХАДЖИ НИКОЛА ВАРДЕВ" №1, За: ИСЛЯМ МЕДАРОВ - ЛЕСНИЧЕЙ, БЪЛГАРИЯ 2790, ЯКОРУДА, Тел.: 07442 2227, Факс: 07442 2227

Място/места за контакт: 0886 853055

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: dlyakoruda@nug.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ОБЕКТ №: 907

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Територията на държавно горско стопанство "Якоруда", гр.Якоруда
Код NUTS: BG213
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ИЗВЪРШВАНЕ НА СЛЕДНИТЕ ДЕЙНОСТИ В ОБЕКТ № 907 НА ТЕРИТОРИЯТА НА ДГС - ЯКОРУДА : 1. ДЪРВОДОБИВ – СЕЧ, ИЗВОЗ И РАМПИРАНЕ – ОБЩА ЛЕЖАЩА МАСА – 1516 КУБ.М. С ЦЕНА НА УСЛУГАТА НЕ ПО – ВИСОКА ОТ 35 537 ЛВ. БЕЗ ДДС;

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

77000000, 77200000, 77210000

Описание:

Услуги, свързани със селското и горското стопанство, овощарството, аквакултурите и пчеларството
Услуги, свързани с горското стопанство и дърводобива
Услуги, свързани с дърводобива и горските разсадници

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ИЗВЪРШВАНЕ НА СЛЕДНИТЕ ДЕЙНОСТИ В ОБЕКТ № 907 НА ТЕРИТОРИЯТА НА ДГС - ЯКОРУДА : 1. ДЪРВОДОБИВ – СЕЧ, ИЗВОЗ И РАМПИРАНЕ – ОБЩА ЛЕЖАЩА МАСА – 1516 КУБ.М. С ЦЕНА НА УСЛУГАТА НЕ ПО – ВИСОКА ОТ 35 537 ЛВ. БЕЗ ДДС;

Прогнозна стойност без ДДС
35537 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в открития конкурс е в размер на 355,00 лева без ДДС и е вносима по банков път: по сметкана ДГС- Якоруда -IBAN-BG62UNCR70001506810922 в банка „Уни Кредит Булбанк”гр.Якоруда. Гаранцията трябва да е постъпила по сметка на ДГС до 16:00 часа на втория работен ден преди датата на процедурата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5 % от достигнатата стойност за обекта и определеният участник за изпълнител на поръчката трябва да внесе при сключване на договора сума в размер на разликата между дължимата гаранция за изпъление на договора и внесената гаранция за участие

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва по банков път - по сметката на изпълнителя след утвърждаване на протокол за извършената дейност

ІІІ.1.4) Други особени условия

1. Кандидатите да нямат съставени актове по ЗГ и/или ППЗГ, да нямат запечатани дървопреработващи цехове и складове за продажба на дървесина със заповед на директора на ДГС/ДЛС или на Началника на РДГ по реда на ЗГ и/или ППЗГ. 2.Квалификационни изисквания към кандидатите: 2.1. Кандидатите да са регистрирани по наредба № 31 от 11.08.2003 година; 2.2. Кандидатите да притежават лиценз ( удостоверение) за упражняване на частна лесовъдска практика в РБългария - за дейности по чл.2, ал.1, т.8 от Наредба № 18.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Предлагана цена по изготвен от възложителя образец. (изготвя се съобразно изискванията на чл.11 – чл.15 от НВМОП). Участникът трябва да посочи в ценовото си предложение цената за: дърводобив – сеч, извоз и рампиране – обща лежаща маса – 1516 куб.м.. В ценовото предложение кандидата трябва да опише подробно начина на ценообразуване, срока за плащане и срок за извършване на услугата. Цената се посочва в български лева и следва да е крайна с включени в нея всички плащания - стопански разходи, разходи за персонал, такси, мита и др. Срокът за плащане се посочва в дни, считано от датата на сключване на дотовора. Срокът за изпълнение се посочва в дни считано от датата на сключване на договора. поставя се в плик Б 2. Документа /квитанция/ за внесена такса за закупуване на документация за участие в размер на 100.00.лева. поставя се в плик А 3. Документ за внесена гаранция за участие в размер на 355,00 .лева поставя се в плик А 4. Удостоверение за вписване в търговският регистър или Удостоверение за актуално съдебно състояние – оригинал или заверено копие , когато кандидатът не е вписан. поставя се в плик А 5. Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП: 5.1. декларация , че Кандидатът разполага с необходимата техника и/или брой животни/свободен текст/; поставя се в плик А 5.2. списък на основните договори за сходни поръчки, изпълнени през последните 2 години, включително стойности, дати и получатели/свободен текст/ ; поставя се в плик А 6. Доказателства за квалификационните изисквания за извършване на ползването - необходимо е кандидатът да представи копие от удостоверението за вписване в регистъра /респ. лиценза на фирмата – кандидат/; поставя се в плик А 7. Декларация по чл. 47 , ал. 1, ал.2 и ал. 5 от ЗОП – по изготвения от Възложителя образец (Приложение №3). декларацията се попълва от всички управители или членовете на управителните органи на Кандидата , а в случай, че членовете са юридически лица – всички представители в съответния управителен орган. поставя се в плик А 8. Подизпълнителите , които ще участват в изпълнението на обществената поръчка и дела на тяхното участие - ако кандидата предвижда участие на подизпълнители. поставя се в плик А 9. Административни сведения за Кандидата – по изготвения от Възложителя образец (Приложение № 2). поставя се в плик А 10.Проект на договор- попълнен, парафиран на всяка страница, подписан и подпечата /в проекта на договора не се вписва предлаганата цена// поставя се в плик А 11.Заявление за участие в откритият конкурс и срок на валидност на офертата– по изготвения от Възложителя образец (. поставя се в плик А 12.Списък на документите съдържащи се в офертата , подписан от Кандидата. поставя се в плик А 13. Доказателства за търговска репутация – Препоръка издадена от ДГС/ДЛС ( когато кандидатът не е извършвал дейност по реда на чл.80, ал.2 от ППЗГ до момента на провеждане на процедурата - предоставя декларация за това); поставя се в плик А 14.Списък на работниците ангажирани в дърводобива – сеч или извоз, работещи във фирмата заверен от НАП. поставя се в плик А 15. Декларация по образец Приложение № 6 . поставя се в плик А
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Удостоверение за актуално състояние на Участника . Валидни са тези удостоверения, които от момента на издаването им от съда до момента на разглеждане на предложенията са изтекли не - повече от три месеца. 2. Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП: 2.1. декларация , че Кандидатът разполага с необходимата техника и/или брой животни/свободен текст/; 2.2. списък на основните договори за сходни поръчки, изпълнени през последните 2 години, включително стойности, дати и получатели/свободен текст/ ;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Доказателства за техническите възможности за изпълнение по чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП: - декларация , че Кандидатът разполага с необходимата техника и/или брой животни/свободен текст/; - списък на основните договори за сходни поръчки, изпълнени през последните 2 години, включително стойности, дати и получатели/свободен текст/ ;
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

1. Кандидатите да са регистрирани по наредба № 31 от 11.08.2003 година; 2. Кандидатите да притежават лиценз ( удостоверение) за упражняване на частна лесовъдска практика в РБългария - за дейности по чл.2, ал.1, т.8 от Наредба № 18.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Обект № 907

ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/01/2009 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Сумата се заплаща в брой в касата на ДГС "Якоруда" и е без включен ДДС

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.01.2009 г.  Час: 12:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 09/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на държавно горско стопанство "Якоруда", гр.Якоруда

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При провеждането на откритият конкурс могат да присъстват кандидатите или опълномощени от тях представители при желание от тяхна страна



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, БЪЛГАРИЯ 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: cpcadmin@cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Всеки участник в процедурата може да обжалва решението за класиране на кандидатите в десетдневен срок от получаване на уведомлението от ДГС "Якоруда"

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ