Версия за печат

00411-2008-0002


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Областна администрация Стара Загора, бул. "Цар Симеон Велики" № 108,, За: Мария Боянова - мл. юрисконсулт, Дирекция "АПОФУС", Република България 6000, Стара Загора, Тел.: 042613 251, E-mail: a_marij2002@abv.bg, Факс: 042600 640

Място/места за контакт: Мария Боянова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: / / www.sz.government.bg/BG.php.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Административни услуги и други дейности, свързани с дейността на Областния управител

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на офис обзавеждане за нуждите на Областна админстрация Стара Загора

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: сграда на Областна администрация
Код NUTS: BG222
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

доставка на офис обзавеждане за нуждите на Областна администрация Стара Загора

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

44190000

Описание:

Различни видове строителни материали

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно спецификациите, приложени към документацията

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие /банкова или парична/ е в размер на 1400 лв./хиляда и четиристотин лева/. В случай че избраната форма на гаранцията за участие е парична сума, същатае вносима по банкова сметка на Областна администрация Стара Загора, а именно: IBAN BG33UNCR75273387349938, SWIFTBIC банков код: UNCRBGSF, Банка Уникредит Булбанк - гр. Стара Загора. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5%/пет/ от стойността на договора без ДДС. В случай, че избраната форма на гаранцията е в парична сума, същата е вносима по банкова сметка, указана в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извърши съгласно проект на договор, който е приложение в документацията за участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Удостоверение за актуално състояние, (оригинал или нотариално заверено копие), издадено не по-рано от шест месеца преди изтичане на срока за подаване на оферти, или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; Удостоверение за данъчна регистрация /и регистрация по ЗДДС, ако такава е налице, (заверено копие); Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ, а в случай на пререгистрация, съгласно ЗТР, съответно ЕИК. (заверено копие); Удостоверение от НАП за наличието, или липса на задължения на основание чл.87 ал. 6 от ДОПК, издадено не по-рано от 25 дни преди изтичане на срока за подаване на документи – заверено копие; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, и ал. 5 от ЗОП; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП Документ за закупена документация /заверено копие/; Оригинал на документ за внесена гаранция за участие Други във връзка с изискванията към участниците и офертите, посочени в документацията, както и такива - представени по преценка на участниците.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация съгласно условията в документацията
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Изискуеми документи и информация съгласно условията в документацията
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22/12/2008 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Гаранцията за изпълнение е в размер на 5% (пет процента) от стойността на договора без ДДС. В случай, че избраната форма на гаранцията за изпълнение е парична сума, същата е вносима по банкова сметка, указана в договора.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.12.2008 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

5

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/12/2008 00:00 Час: 10:00
Място

сграда на Областна администрация Стара Загора

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

участниците или упълномощени от тях лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Република България 1000, София

VI.4.2) Подаване на жалби

10-дневен срок от уведомяването за съответното решение или действие, а ако лицето не е уведомено, от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ