Версия за печат

00752-2008-0077


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" №29, За: Стоян Благинов, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822048, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: МВР

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Министерство на вътрешните работи, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Стоян Благинов, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822048, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: мвр

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

мвр, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Ралица Ангелова, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9822649

Място/места за контакт: мвр

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

мвр, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Галина Рулева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822259

Място/места за контакт: мвр

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка и въвеждане в експлоатация на 42 /четиридесет и два/ бр. оборудвани пожарни автомобили за гасене на пожари с вода и пяна лек и среден клас” по проект “Модернизация на структурните звена на НСПБЗН–МВР в Столичния агломерационен ареал и агломерационните ареали на шестте най-големи града – Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора” финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-01/2007 “Подкрепа за ограничаване и предотвъртяване на рисковете и щетите от пожари в градските агломерационни ареали”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, ул. "Подп.Калитин" № 21, гараж 10 - МВР
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка и въвеждане в експлоатация на 42 броя оборудвани пожарни автомобили за гасене с вода и пяна, както следва: - от среден клас /7,5-14т./ - 20 броя; - от лек клас до 7,5т. - 22 броя.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

34144210

Описание:

Пожарни коли

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Общо 42 броя - от среден клас /7,5-14т./ - 20 броя и - от лек клас до 7,5т. - 22 броя.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - 100 000 лв. Гаранция за изпълнение на поръчката - 5 % от стойността на поръчката. Гаранциите могат да бъдат в една от следните форми: парични суми или банкова гаранция. Когато гаранцията се представя във вид на парична сума, то тя се внася по набирателна сметка с IBAN:BG60UNCR96603320361010, BIC код UNCRBGSF, УниКредит Булбанк, филиал Батенберг на името на САД "Доставки"-МВР. Всички банкови разходи свързани с обслужването на превода на гаранцията, включително при нейното възстановяване са за сметка на изпълнителя. Когато гаранцията за участие в процедурата е банкова се представя оригиналът й и същата е със срок на валидност - срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100 % стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора плюс 20 дни. Участникът посочва банкова сметка и банков код за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Участникът/Изпълнителят сам избира вида на гаранцията.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена: Предлаганите цени да са в лева и да включват всички дължими такси, налози и разходи при доставка на стоката до склада на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ без ДДС. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ заплаща цената, както следва: 1. авансово 20 % (двадесет процента) от предложената цената в размер на ...........................................лв. (........................................................................................ лева) в срок до 45 календарни дни след подписване на договора и след представяне на следните документи: 1.1. оригинал на неотменяема, безусловна банкова гаранция за авансово плащане в размер на 100 % от сумата на аванса; 1.2. оригинал на фактура за авансово плащане. Банковата гаранция за авансово плащане ще бъде освободена до 45 дни след извършване на доставката и представяне на горепосочените платежни документи и кредитно известие за сумата на аванса. 2. окончателно плащане в размер на 80 % (осемдесет процента)от стойността на договора се извършва след получаване на доставката и след представяне на следните документи: 2.1. оригинална фактура; 2.2. протокол за оценка на съответствието, приемане и тестване на доставката; 2.3. протокол за въвеждане в експлоатация подписан от ПОЛУЧАТЕЛИТЕ ; 2.4. приемо - предавателен протокол, подписан от страните по договора. Плащанията се извършват по банков път с платежно нареждане по сметка на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок до 60 дни от представянето на горните документи.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Решение за първоначална съдебна регистрация; 2. Участниците - юридически лица или еднолични търговци прилагат удостоверение за актуално съдебно състояние или документ удостоверяващ ЕИК на участника съгласно от Закона за търговския регистър, а чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 3. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП; 4. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда такива както и дела на тяхното участие и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл.56, ал.1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП за всеки един от тях; 5. Срок за изпълнение на поръчката; 6. Предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие; 7. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата; 9. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверени годишени баланси и отчети за приходите и разходите за 2007 г., 2006 г. и 2005 г. 2. Информация за общия оборот и за оборота по предмета на доставката за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да има минимален документално доказан общ оборот от дейността или доход за предходните три финансови години в размер на 14 000 000 (четиринадесет милиона) лева без ДДС - общо за трите години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Участникът да представи актуални сертификати за качество ISO–9001-2000 или еквивалент, издадени на производителя на базово шаси, надстройка и оборудване. 2. Каталог или снимки на предлаганите автомобили предмет на поръчката. 3. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставка /сходни с предмета на настоящата поръчка/, които участникът е изпълнил през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 4. Сертификати, договори или оторизационни писма, издадени от съответния производител, удостоверяващи възможността на участника да предостави услуги по поддържане на доставените автомобили и оборудване.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е изпълнил договори сходни с предмета на настоящата поръчка през последните 3 години (2005г.; 2006г. и 2007г.) на обща стойност не по - малко от 6 000 000 (шест милиона) лева без ДДС.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 41.67 BGN
Условия и начин на плащане

Срок за получаване на искания за документация или за оценка на документация - 15.01.2009 г. - 12:00 ч. Документацията за участие се заявява предварително на тел.9822649, закупуването става в срока за получаване на документацията: всеки работен ден от 10:00 до 12:00 часа на адрес - гр. София, ул. "Княз Борис I" №124, административна сграда на МВР - стая 215. Получава се в стая 505 на административната сграда на МВР, срещу представяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред. Преди да закупят документацията, лицата имат право да я разгледат в определеното за закупуване време.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/01/2009 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

МВР, ул."Княз Борис I" № 124

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да представят пълномощно /оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отварят офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Обществената поръчка е за изпълнение на проект “Модернизация на структурните звена на НСПБЗН–МВР в Столичния агломерационен ареал и агломерационните ареали на шестте най-големи града – Пловдив, Варна, Бургас, Плевен, Русе и Стара Загора” финансиран по схема за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.4-01/2007 “Подкрепа за ограничаване и предотвъртяване на рисковете и щетите от пожари в градските агломерационни ареали” по оперативна програма "Регионално развитие 2007г. - 2013г.
VI.3) Допълнителна информация

Писмено искане по чл.29, ал.1 от ЗОП за разяснения по документацията се подава на български език. Участниците в процедурата могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата в профил на купувача - www.mvr.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822263, Факс: 02 9813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.12.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ