Версия за печат

00226-2008-0045


Обявление за обществена поръчка

BG-Плевен: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Плевен, пл. Възраждане 2, За: инж.Христина Христова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 881220, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: инж.Христина Христова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pleven.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Община Плевен, Център за административно обслужване, пл.Възраждане 4, За: Мария Гергова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Мария Гергова

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pleven.bg.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Община Плевен, Център за административно обслужване, пл.Възраждане 4, За: Мария Гергова, България 5800, Плевен, Тел.: 064 822414, E-mail: m.kavulska@pleven.bg, Факс: 064 881296

Място/места за контакт: Мария Гергова

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: www.pleven.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Проектиране на пожароизвестителна инсталация в сградите на ГПЧЕ и ОУ”Йордан Йовков”, гр.Плевен”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр.Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на обществената поръчка е: “Проектиране на пожароизвестителна инсталация в сградите на ГПЧЕ и ОУ”Йордан Йовков”, гр.Плевен” „Гимназия с преподаване на чужди езици”/ГПЧЕ/ - Училищния комплекс е построен през 1973г. Състои се от два основни учебни корпуса, физкултурен салон, столова и кухня, работилници, свързани с топли връзки помежду си. Сградите са с монолитна стоманобетонова конструкция на четири етажа със застроена площ – 2598,39 кв.м. и разгъната площ – 10393,56 кв.м. В сградата се обучават 500 ученици и работят 112 преподаватели и 34 човека – административен и обслужващ персонал. ОУ”Йордан Йовков” - Училищния комплекс е построен през 1911г. Състои се от три сгради. Сградите са с монолитна конструкция на един етаж със застроена площ на основната сграда – 524 кв.м. и разгъната площ – 524 кв.м.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

71320000

Описание:

Инженерни услуги по проектиране и конструиране

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Проектиране на пожароизвестителна инсталация в сградите на ГПЧЕ и ОУ”Йордан Йовков”, гр.Плевен

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

50


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Гаранция за участие - парична сума или банкова гаранция в размер на: 20 лв. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие - не по-кратък от срока на валидност на офертата. 2.Гаранция за изпълнение на договора - парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от стойността на договора. Срокът на валидност на банковата гаранция за изпълнение трябва да надвишава срока на договора с един месец. 3.Паричната сума се внася се по банкова сметка IBAN BG43 UNCR 9660 3311 9710 10, BIC UNCRBGSF, “УниКредит Булбанк”, клон гр. Плевен

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането се осъществява със средства от бюджета на Община Плевен. Плащането се извършва в срок договорен с изпълнителя и по банкова сметка посочена от него.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изискване за създаване на юридическо лице, когато определеният за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: І. 1.Удостоверение за актуално състояние, издадено след 01.11.2008 г. или документ за регистрация на чуждестранно лице, а за физическо лице - копие от документ за самоличност 2.Документ за закупена документация; 3.Документ за внесена гаранция за участие; 4.Декларации за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 и чл.47, ал.2 от ЗОП; 5.Декларации за: срока за изпълнение на поръчката, срока за валидност на офертата, за запознаване с документацията, за подизпълнители, при участие по изпълнение на поръчката и други документи и условия описани в документацията за участие. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник: който не е представил някой от необходимите документи по чл.56 ЗОП; за когото са налице обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.5 ЗОП и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия на възложителя и който е представил оферта, кято не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Отчет за приходите и разходите и Баланс на участника за 2007г.- заверено копие; Копие от застраховка за професионална отговорност
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за услуги със същия предмет на дейност, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение; Списък на ръководните служители на Участника и на лицата, които отговарят за извършването на услугата, придружен с документи, удостоверяващи образованието и професионалната им квалификация и удостоверения за пълна проектантска правоспособност от КИИП;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 96/S - от 25.03.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 240 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава от участника или негов упълномощен представител в Община Плевен, Център за административно обслужвне, пл.Възраждане 4, срещу документ за платена такса или с платежно нареждане по сметка BG07 UNCR 9660 8497 5737 13, BIC UNCRBGSF, код вид плащане 44 40 00 в УниКредит Булбанк

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
07/01/2009 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 08/01/2009 00:00 Час: 14:30
Място

Община Плевен, пл. Възраждане 2, Актова зала - І етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени лица, с нотариално заверени пълномощни.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Възможност за възлагане на услугата от същия изпълнител при условията на чл. 90 ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ