Версия за печат

00072-2008-0023


Обявление за обществена поръчка

BG-Карлово: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Карлово, ул. Петко Събев № 1, За: Евгени Доралийски, Република България 4300, Карлово, Тел.: 0335 99303, E-mail: sdopaic@abv.bg, Факс: 0335 99333

Място/места за контакт: Община Карлово

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.karlovo.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Техническа помощ за подготовка на инвестиционен проект за подобряване и развитие на инфраструктурата за отпадъчни води в град Баня, община Карлово, за кандидатстване за финансиране по ОП „Околна среда 2007-2013 г.”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 12
Основно място на изпълнение: гр. Баня, община Карлово
Код NUTS: BG421
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Изпълнителят е пряко задължен за подготовката на пред-инвестиционно проучване, изготвяне на работен проект, финансов анализ, тръжни документи и формуляр за кандидатстване за изпълнение на инвестиционното намерение за подобряване и развитие на инфраструктурата за отпадъчни води в град Баня, Община Карлово по приоритетна ос 1 на ОП „Околна среда 2007-2013 г.”

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

72220000

Описание:

Системни и технически консултантски услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно техническите спецификации към документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

14


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 3000 (три хиляди) лева. Гаранция за изпълнение - 2 (два) % от стойността на поръчката. Гаранцията се внася в касата на общината или по банков път по сметката на общината. Гаранцията може да бъде представена под формата на парична или банкова гаранция. Гаранцията за участие се представя от всеки кандидат, а гаранцията за изпълнение - от определения за изпълнител кандидат при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на проекта ще се извърши със средства, предоставени от МОСВ по оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Обединението да бъде регистрирано в регистър БУЛСТАТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да са регистрирани като търговци по ТЗ или по националното си законодателство, или техни обединения; да закупят от възложителя документация за участие; да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, 2, 4 и 5 от ЗОП; да докажат техническите си възможности и квалификация по чл.51, ал.1, т. 1 и 7 от ЗОП и съгласно условията на възложителя; да докажат икономическото и финансовото си състояние по чл.50, ал.1, т. 3 от ЗОП и съгласно условията на възложителя. Регистрацията на кандидата като търговец по смисъла на ТЗ се доказва със следните документи: оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено до 1 (един) месец от датата на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му закондателство. Отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 , 2, 4 и 5 от ЗОП, се удостоверява от кандидата с декларации при подаване на офертата или с документи от съответните компетентни органи - в оригинал или нотариално заверено копие; при подписване на договора със спечелилия процедурата кандидат, последният представя документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на тези обстоятелства, както и документ за внесена гаранция за изпълнение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Икономическото и финансовото си състояние кандидатът доказва с документите по чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Техническите си възможности и квалификация доказва с документите по чл. 51, ал. 1, т. 1 и 7 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 150 BGN
Условия и начин на плащане

Документицията може да бъде получена в деловодството на административната сграда на общината след представяне на документ за платена цена на документацията в касата на общината на същия адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
20/01/2009 00:00 Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22/01/2009 00:00 Час: 17:00
Място

Административната сграда на общината.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законни представители на кандидатите или упълномощени с изрично нотариално заверено пълномощно представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 988407, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg/public/indeks.php.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1, РБ 4300, Карлово, Тел.: 0335 99303, E-mail: sdopaic@abv.bg, Факс: 0335 99333

Интернет адрес/и:

URL: www.karlovo.com.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ