Версия за печат

00145-2008-0146


Обявление за обществена поръчка

BG-Стара Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Териториално поделение на Национлания осигурителен институт град Стара Загора, бул. "Руски" № 44, За: Златка Събева Колева, България 6000, Стара Загора, Тел.: 042 615390, E-mail: zlatka.koleva@starazagora.nssi.bg, Факс: 042 601176

Място/места за контакт: Н-к сектор, администрация "ЧРУС"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряване, като разпоредител втора степен

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на районно управление "Социално осигуряване" град Стара Загора

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Стара Загора, бул.х "Руски" № 44
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Районно управление "Социално осигуряване" град Стара Загора"

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

"Доставка на канцеларски материали за нуждите на Районно управление "Социално осигурвянае" град Стара Загора. Максимална обща сума на цялата поръчка не може да надхвърла 12 000 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност без ДДС
12000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Документ за внесена гаранция за участие - заверено фотокопие. Сумата е в размер на 120 лв. /сто и двадесет лева/, преведена по сметка на ТП на НОИ гр. Стара Загора, банка Юробанк И Еф Джи България АД - Стара Загора, BIC код - BPBIBGSF, IBAN - BG 30BPBI79353177224801, параграф 931000 или внесена в касата на РУ "СО" Стара Загора , бул. "Руски" № 44.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Предвижда се ежемесечно разплащане по банков път, съгласно направеното ценово предложение и при условията посочени в проектодоговора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Удостоверение за актуално състояние на кандидата издадено от съда или Агенцията по вписване с дата на издаване предшестваща подаването на офертата му не повече от6 /шест/ месеца или да е в срок на валидност, когато такава е изрично записана в него - заверено фотокопие. 2. Копие от документ за актуална регистрация на кандидата по Търговския закон или копие от документ за самоличност на кандидата физическо лице - заверено фотокопие. 3. Декларация от кандидата за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.1 от ЗОП - оригинал 4. Декларация от кандидата за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - ориганал 5. Декларация от кандидата за липсата на обстоятелства по чл. 47, ал.5 от ЗОП - оригинал 6. Декларация ,относно използването на подизпълнители - оригинал 7. Декларация, относно срока на валидност на офертата - оригинал 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата- заверено фотокопие. 9. Документ за внесена гаранция за участие - заверено фотокопие 10. Документи удостоверяващи ИН БУЛСТАТ и ИН по ЗДДС - заверени фотокопия 11. Договор- проект, който не се поъплва, но се подписва и подпечатва. Предложенията за съществени проемни в договора се прилагат отделно- оригинал. 12. Предлагана цена- оригинал 13. Заявление з участие и списък на документите, съдържащи се в офертата, подписано от кандидата - оригинал.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година с изключение на новорегистрираните и участници упражняващи свободна професия - заверено фотокопие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година с изключение на новорегистрираните и участници упражняващи свободна професия - заверено фотокопие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кратко изложение за дейността на фирмата и опита й в такава дейност. 2. Списък на договорите изпълнени през 2007/2008г., със стойност и клиенти за такава дейност. 3. Препоръки за добро изпълнение, съгласно чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Кратко изложение за дейността на фирмата и опита й в такава дейност. 2. Списък на договорите изпълнени през 2007/2008г., със стойност и клиенти за такава дейност. 3. Препоръки за добро изпълнение, съгласно чл. 51, ал.1, т.1 от ЗОП
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
21/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 24 BGN
Условия и начин на плащане

В касата на РУ "СО" гр. Стара Загора, бул. "Руски" № 44 или по банков път: Банка Юробанк И ЕФ Джи България АД- Стара З,BIC код -BPBIBGSF, IBAN- BG 30BPBI79353177224801, параграф 361904 или внесена в касата на РУ "СО" Стара Загора, бул. "Руски" № 44.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
21/01/2009 00:00 Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 22/01/2009 00:00 Час: 16:00
Място

гр. Стара Загора, бул."Руски" № 44

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

НЕ



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на документацията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ