Версия за печат

00340-2008-0007


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Угърчин: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Угърчин, пл."Свобода" №1, За: инж.Калин Тантулски, Р България 5580, Угърчин, Тел.: 06931 2121, E-mail: ugarchin@mail.bg, Факс: 06931 2740

Място/места за контакт: 5580,гр.Угърчин, пл."Свобода" №1
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Реконструкция и ремонт на СОУ "Св.Св.Кирил и Методий", предоставящо интегриращо обучение на деца от ромската общност в гр.Угърчин

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Угърчин, обл.Ловеч
Код NUTS: BG315
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

- демонтаж на керемиди от покрив – 1885 м2; - доставка и покриване с “Ондулин” – 1885 м2; - демонтаж и монтаж на нови олуци от поц. ламарина 0.5 мм – 300 м; - демонтаж и монтаж на нови водосточни тръби от поц. ламарина 0.5 мм – 180 м; - монтаж водосточни казанчета от поц. ламарина 0.5 мм – 18 бр.; - обшивка с поцинкована ламарина 0.5 мм – 180 м2; - тухлена зидария за «брандмаери» - 16 м3; - мазилка по стени – 276 м2; - фасадно боядисване с «Фасаген» - 2 300 м2; - доставка и монтаж PVC дограма ( прозорци) – 690 м2; - доставка и монтаж на алуминиеви врати – 128 м2; изграждане на рампа за хора с увреждания

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45214220

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на средни училища


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
296247 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: техническа оценка; тежест: 60%
Показател: финансова оценка; тежест: 40%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1 / Наименование:Реконструкция и ремонт на СОУ "Св.Св.Кирил и Методий", предоставящо интегриращо образование за деца от ромската общност в гр.Угърчин.
V.1) Дата на сключване договора

21.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

8

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Ванков-Дунев" ООД, ЕИК114008667, ул."Райко Жинзифов", №6, ет.1, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 800707, Факс: 064 800707

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 296247 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9356113

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9356113

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

24.11.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор