Версия за печат

01224-2008-0041


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Българска народна банка, пл. "Княз Александър І" № 1, За: Цветелина Димитрова - по процедурата - тел. 91451507; Владимир Дервенков - по предмета на поръчката - тел. 91451657, България 1000, София, Тел.: 02 91451507, E-mail: Dimitrova.Ts@bnbank.bg, Факс: 02 91451459

Място/места за контакт: пл. "Княз Александър І" № 1, Цветелина Димитрова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.bnb.bg.

Адрес на профила на купувача: www.bnb.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: БНБ

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Доставка на 1 (една) автоматизирана опаковъчна линия за банкноти за инсталираните в БНБ 2 (две) банкнотообработващи системи BPS 1040 BS".

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Поръчката включва доставка на 1 (една) автоматизирана опаковъчна линия за банкноти за инсталираните в БНБ 2 (две) банкнотообработващи системи BPS 1040 BS. Изпълнителят се задължава да произведе, достави и извърши инсталация на автоматизираната опаковъчна линия за банкноти и да извърши еднократно обучение на служители на Възложителя за обслужването и поддръжката й.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42921330

Описание:

Машини за опаковане

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Една автоматизирана опаковъчна линия за банкноти за инсталираните в БНБ 2 (две) банкнотообработващи системи BPS 1040 BS.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 5 000 (пет хиляди) лева или тяхната равностойност в евро, както следва 2 500 (две хиляди и петстотин) евро. Участникът представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция или парична сума. Участникът сам определя формата на гаранцията за участие. Паричната сума в лева се превежда по банкова IBAN сметка на БНБ BG40 BNBG 9661 1000 0661 23, BIC на БНБ BNBGBGSF, а ако участникът представя гаранцията за участие в евро, паричната сума следва да бъде преведена по следната сметка: сметка №10092334950000, IBAN DE53500700100923349500, SWIFT code DEUTDEFF, Deutsche Bank, Frankfurt. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност, не по - малко от 15 (петнадесет) дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Изпълнителят предоставя гаранция за добро изпълнение в размер на 2 % от стойността на поръчката, без ДДС. Гаранцията за изпълнение се представя от избрания за изпълнител под формата на парична сума преведена по една от горепосочените банкови сметки или под формата на банкова гаранция, към момента на сключване на договора, с валидност съгласно клаузите на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят заплаща общата цена на автоматизираната опаковъчна линия за банкноти в срок до 30 (тридесет) дни след получаване на доставката и извършване на инсталацията, считано от датата на двустранния протокол за извършена инсталация и срещу издадена фактура от страна на изпълнителя. Плащанията се извършват с преводно нареждане в лева/евро, в зависимост от предложението на Изпълнителя, по посочена от него банкова сметка.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Копие от документ за първоначална съдебна регистрация, а когато участникът е физическо лице – копие от документ за самоличност (за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени, който се представя в легализиран превод). 2.Валидно удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 3 (три) месеца от датата на отваряне на офертите. Ако дружеството е пререгистрирано по реда на Закона за търговския регистър се представя извлечение от Търговския регистър (ТР), издадено не по-рано от 3 (три) месеца от датата на отваряне на офертите (за чуждестранните лица - съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която е установен, които се представят в легализиран превод). 3. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП, съгласно образците приложени към закупената документация; 4. Попълнена оферта, съгласно образеца, приложен в закупената документация; 5. Доказателства за икономическо и финансово състояние посочени в т. III.2.2) от настоящото обявление; 6. Доказателства за технически възможности и/или квалификация на участниците посочени в т. III.2.3) от настоящото обявление; 7. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда участието им, както и декларация, подписана от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случай на участие на подизпълнтели, документите и данните по чл. 56, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, и т. 10 от ЗОП следва да бъдат представени и за всеки от подизпълнителите.; 8. Списък на документите съдържащи се в офертата; 9. Предлагана цена по образец; 10. Документ за гаранция за участие; 11. Проект на договор; 12. Документ за закупена документация за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Баланс и отчет за приходи и разходи за 2005, 2006 и 2007 година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Кратко представяне (презентация) на участника; 2.Технически спецификации (Техническо предложение) на предложената автоматизирана опаковъчна линия за опаковка на банкноти, предмет на поръчката; 3. Списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите, датите и получателите и препоръки за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки; 4. Сертификат ISO 9001/2000.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Доставяната автоматизирана опаковъчна линия за опаковка на банкноти, обект на поръчката, следва да отговаря на техническите изисквания, посочени в "Технически изисквания към автоматизирана опаковъчна линия за опаковка на банкноти" - Приложение № 1, съставляващо неразделна част от документацията.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2008/S 42 - 058192 от 29.02.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията може да бъде получена всеки работен ден до 15.30 часа на 29.12.2008 г. на гише № 62 в паричния салон на БНБ срещу предоставяне на данни на участника - име, адрес, телефон, факс и e-mail. Заплащането на документацията става на гише № 4. Цената на документацията с включен ДДС е 120 (сто и двадесет) лева.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29/12/2008 00:00 Час: 15:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30/12/2008 00:00 Час: 10:00
Място

София ,пл."Княз Александър І" № 1

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците или техни упълномощени представители. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено "Вярно с оригинала" от участника), даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отворят офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10 (десет) дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

28.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ