Версия за печат

01834-2008-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-СЛИВЕН: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Професионална гимназия по икономика "Проф.д-р Димитър Табаков", кв. "Сини камъни", За: РАДОСТИНА ИВАНОВА, БЪЛГАРИЯ 8800, СЛИВЕН, Тел.: 044 667081;0886 129923, E-mail: itsliven@abv.bg, Факс: 044 667081

Място/места за контакт: КООРДИНАТОР

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: pgi.sliven.info.

Адрес на профила на купувача: pgi.sliven.info.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Професионална гимназия по икономика "Професор д-р Димитър Табаков", ж.к. "Сини камъни", За: Гинка Вълева, България 8800, Сливен, Тел.: 044 667081, E-mail: itsliven@abv.bg, Факс: 044 667469

Място/места за контакт: Завеждащ административна служба

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: pgi.sliven.info; документацията за участие е достъпна на този адрес.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване и доставка на ученически униформи за нуждите на ПГИ "Проф.д-р Димитър Табаков"-Сливен по проект "Формиране на чувство за общностна принадлежност, чрез въвеждане на ученически униформи в ПГИ-Сливен".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 27

Място на изпълнение: Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изработване и доставка на 475 бр. комплекта униформи, заедно с отличителни знаци (емблема) за всички ученици от Гимназията - без дванадесетокласниците и 126 комплекта отличителни знаци на ПГИ-Сливен за учениците от дванадесети клас.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18000000

Описание:

Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
38300 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

30


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

10% от стойността на поръчката - ДЕПОЗИТ 5% от стойността на поръчката - ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА ВНАСЯТ СЕ ПО БАНКОВА СМЕТКА

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

СЪГЛАСНО ДОКУМЕНТАЦИЯТА

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Посочени в документацията за участие и описание предмета на поръчката.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие на годишният баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходните три години и други посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания: Заверено от участника копие на годишният баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходните три години и други посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: състояние и технически възможности и/или квалификацията на участника по чл.51 от ЗОП; декларация и списък на изпълнени подобни договори през последните пет години, сходни с предмета на настоящата поръчка и включващ стойност на договора, процентно участие на участника, данни на възложителя, местоположение и вид на обекта; доказан опит в изпълнението на поръчки, сходни с обекта на обществената поръчка; референции и препоръки от предишни и настоящи възложители; списък на правоспособния персонал, ангажиран в изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола по качеството с приложени документи, доказващи образователния ценз, професионалната квалификация, опит и други посочени в документацията за участие.
Минимални изисквания: състояние и технически възможности и/или квалификацията на участника по чл.51 от ЗОП; декларация и списък на изпълнени подобни договори през последните пет години, сходни с предмета на настоящата поръчка и включващ стойност на договора, процентно участие на участника, данни на възложителя, местоположение и вид на обекта; доказан опит в изпълнението на поръчки, сходни с обекта на обществената поръчка; референции и препоръки от предишни и настоящи възложители; списък на правоспособния персонал, ангажиран в изпълнение на поръчката, включително на тези, отговарящи за контрола по качеството с приложени документи, доказващи образователния ценз, професионалната квалификация, опит и други посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/12/2008 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

в касата на гимназията

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.12.2008 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

180

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/12/2008 00:00 Час: 10:00
Място

кабинет на директора

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

всички заинтересувани



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ