I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
"Специализирана болница за активно лечение на сърдечно-съдови заболявания - Национална кардиологична болница" ЕАД, ул. Коньовица 65, За: Мариус Кацарски, България 1309, София, Тел.: 02 9211581, E-mail: asb@hearthospital.bg, Факс: 02 9200879
Място/места за контакт: ул. Коньовица 65
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
доставка на компютърни системи и периферия (монитори, принтери, скенери, UPS и др.), сървъри, копирни апарати и консумативи за тях чрез договори, сключени въз основа на рамково споразумение
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
гр. София, ул. "Коньовица" 65
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
доставка на консумативи за компютърни системи и периферия
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30237300, 30192110, 30234100
Описание:
Компютърни принадлежности
Продукти за оставяне на мастилен отпечатък
Магнитни дискове
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
48623.17 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 70
Показател: качество; тежест: 20
Показател: търговска репутация; тежест: 10
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2007/S 230 - 280373 от 29.11.2007 г.
Други предишни публикации
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 063 - 084598 от 01.04.2008 г.
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 094 - 127360 от 16.05.2008 г.
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 135 - 180609 от 15.07.2008 г.
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 158 - 212595 от 16.08.2008 г.
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 191 - 252420 от 02.10.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 1 / Заглавие:доставка на консумативи за компютърни системи и периферия
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"Прайм технолоджис" ООД, БУЛСТАТ 131056539, ж.к. Гоце Делчев, бл. 248, вх. Б, ап. 18, България 1404, София, Тел.: 02 9633257, E-mail: office@prime-tech.bg, Факс: 029581066, 029581464
URL: www.prime-tech.bg.
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 48623.17 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.2)
Допълнителна информация
Настоящото обявление се отнася за договори, сключени въз основа на рамковото споразумение от 21.03.2008г.
Настоящото обявление касае преписка 00067-2007-0028 по описа на АОП.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша", № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Крайният срок за подаване на жалби е определен с разпоредбите на чл. 120, ал. 2 и ал. 3 от ЗОП - в 10 дневен срок от уведомяване за съответно действие или решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие, но не по-късно от сключването на договор за обществена поръчка.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка