Версия за печат

01050-2008-0031


Обявление за обществена поръчка

BG-София: 14 - Услуги по почистване на сгради и управление на недвижими имоти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на икономиката и енергетиката, ул."Славянска" 8, За: Златка Гегова, главен специалист, дирекция "Финансово-стопански дейности и управление на собствеността",тел.02 9407374, РБългария 1052, София, Тел.: 02 9407374, E-mail: PUBLIC@mee.government.bg, Факс: 02 9872190

Място/места за контакт: Златка Гегова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mee.government.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Осъществяване на текущо почистване и извършване на хамалски услуги в сградите на Министерството на икономиката и енергетиката"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 14
Основно място на изпълнение: Сградите на Министерство на икономиката и енергетиката
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осъществяване на текущо почистване и извършване на хамалски услуги в сградите на Министерството на икономиката и енергетиката

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

70000000

Описание:

Услуги, свързани с недвижими имоти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

В зависимост от нуждите на възложителя

Прогнозна стойност без ДДС
126000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на процедурата са: 1. ГАРАНЦИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА - парична сума, платима по банкова сметка на Министерството на икономиката и енергетиката в БНБ – ЦУ, IBAN- BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC: BNBGBGSD, или безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска банка в полза на Възложителя, в която изрично са посочени основанията за нейното задържане съгласно чл.61 от ЗОП. Банковата гаранция се представя в оригинал (по образец – Приложение Ж към документацията), със срок на валидност минимум 60 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите в размер на 1500 (хиляда и петстотин лева). Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл.61 от ЗОП и се освобождава съгласно изискванията на чл.62 от ЗОП. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. 2. ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ДОГОВОРА – парична сума, платима по банкова сметка на Министерството на икономиката и енергетиката IBAN- BG17 BNBG 9661 3300 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева: BNBGBGSD, или безусловна и неотменяема банкова гаранция за добро изпълнение на договора в оригинал, издадена от българска банка в полза на Възложителя (по образец – Приложение З към документацията). Размерът на гаранцията за изпълнение е 5 % от стойността на договора. Гаранцията трябва да е представена към момента на подписване на договора за възлагане на откритата обществена поръчка. Гаранцията за изпълнение се задържа в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение на договора се освобождава съгласно условията на договора без Възложителят да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва вида на гаранцията и процедурата, за която се отнася.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Съгласно раздел III от проекта на договор

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Опис на документите в подписан и подпечатан вид; 2. Оферта на участника, попълнена по образец – Приложение А към документацията; 3. Съдебно решение за регистрация на участника и удостоверение за актуалното състояние на същия, издадено след 01.10.2008 г., или съответния документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност; 4. Декларации относно отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.1 и 2 от ЗОП, попълнена по образец – Приложение Б1 и Б2 към документацията. 5. Декларация относно отсъствие на обстоятелствата по чл.47, ал.5 от ЗОП, попълнена по образец – Приложение В към документацията. 6. Доказателства относно техническата възможност за изпълнение на поръчката по чл.51, ал.1, т.1 от ЗОП, представени съгласно образец - Приложение Д към документацията, съдържащи списък на основните договори за услуги, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение, както и следните данни: 6.1. Списък с подробно описание на предлаганите о услуги в съответствие с изискванията на Възложителя, посочени в Техническата спецификация. Списъкът трябва да се съдържа най-малко: - брой на персонала за изпълнение на поръчката; - опис и технически характеристики на техниката, за осъществяване на дейностите в обществената поръчка и разпределението им в сградите; - подробен опис на количеството и видовете препарати и консумативи за текущото почистване за 1 месец; - разпределение на почистващия персонал по сгради, етажи и дежурства; - брой и задължения на отговорника/ отговорниците за отделните сгради; - предложение за процедура, по която ще се отстраняват евентуални забележки при изпълнение на поръчката; - всяка друга информация и предложения, които участникът прецени за необходими, които ще доведат до повишаване на качеството на услугата. 7. Списък с данни за подизпълнител/и, ако се ползват такива, както и декларация, подписана от управителя, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя, за съгласие за участие като подизпълнител, по образец – Приложение Е към документацията. Към списъка за подизпълнителя се прилагат документите по чл.56, ал.1, т.1, 3, 4, 5, 7 от ЗОП, надписани с думата „подизпълнител”; 8. Документ за предоставена гаранция за участие в процедурата в размер на 1 500.00 лв. 9. Документ за закупуване на настоящата документация в размер на 120 / лв, платими по банкова сметка на Министерството на икономиката и енергетиката IBAN- BG79 BNBG 9661 3000 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева : BNBGBGSD; 10. Нотариално заверено изрично пълномощно, в случай че участникът се представлява от трето лице; 11. „Предлагана цена”, попълнена по образец – Приложение Г, поставена в малък запечатан и непрозрачен плик съгласно изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП. В цените да бъдат включени всички необходими разходи за изпълнение на поръчката. Всички цени да бъдат посочени без данък върху добавената стойност и на отделен ред с включен 20 % ДДС. 12. Подписан и подпечатан договор за възлагане на обществената поръчка, в два екземпляра, с попълнени данни за участника, без попълнена цена. 13. Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците съгласно чл.50, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП ); 14. Декларация по чл.51, ал.1, т.8 от ЗОП за средния годишен брой работници/ служители и за броя на ръководните служители на участника за последните три години. 15. Декларация по чл.51, ал.1,и т.9 от ЗОП за техническото оборудване за изпълнение на поръчката . 16. Декларация, че лицата, извършващи хамалските услуги ще бъдат осигурени за 2009 г. и между тях и работодателя (участника) ще бъдат сключени трудови договори, надлежно регистрирани в НАП. 17. Протокол за извършен предварителен оглед на сградите, които се включват в предмета на обществената поръчка – Приложение И към документацията;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства за икономическото и финансовото състояние на участниците съгласно чл.50, ал.1, т.2 (годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за 2007 г.) и т.3 от ЗОП (информация за общия оборот и за оборота на услугите от вида на обекта на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си); Декларация по чл.51, ал.1, т.8 от ЗОП за средния годишен брой работници/ служители и за броя на ръководните служители на участника за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Декларация по чл.51, ал.1,и т.9 от ЗОП за техническото оборудване, с което разполага участникът за качествено изпълнение на предлаганите услуги. Декларация, че лицата, извършващи хамалските услуги ще бъдат осигурени за 2009 г. и между тях и работодателя (участника) ще бъдат сключени трудови договори, надлежно регистрирани в НАП.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съгласно документацията
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 43/S - от 10.03.2008 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
22/12/2008 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 120 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава всеки работен ден от 10.00 до 17.30 ч. до 22.12.2008г.включително в деловодството на на Министерството на икономиката и енергетиката на ул. "Славянска" 8 срещу документ за внесени 120 лв. по банкова сметка на Министерството на икономиката и енергетиката IBAN- BG79 BNBG 9661 3000 1026 01, BIC кода на БНБ за плащания в лева : BNBGBGSD;

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22/12/2008 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 23/12/2008 00:00 Час: 11:00
Място

Сградата на Министерство на икономиката и енергетиката на ул."Славянска "8

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Всеки участник, желаещ да присъства при отварянето на офертите, заявява желанието си за това на тел. 940 7419 най-късно до 10.00 часа на съответния ден. Всеки участник може да изпрати само един свой представител (законен или изрично упълномощен) да присъства при отваряне на офертите. Представителят се допуска при представяне на документ за самоличност и съответното пълномощно (извън случаите на законно представителство по силата на съдебно решение).


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за зашита на конкуренцията, ул. "Витоша" 8, Р БЪлгария 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, ул. "Витоша" 8, Р България 1000, София, Тел.: 02 9860958

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ