Версия за печат

00464-2008-0031


Обявление за обществена поръчка

BG-Пловдив: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

община "Родопи", ул. "Софроний Врачански" № 1а, За: Атанаска Згурова - гл. юрисконсулт, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 604107, E-mail: obshtina_rodopy@abv.bg, Факс: 032 625766

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rodopi-bg.org.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: община

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Канализация на с. Брани поле - с. Белащица: главен колектор І и второстепенна канализационна мрежа на с. Белащица.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Строителство
Изграждане 
Основно място на изпълнение: с. Белащица, община "Родопи"
Код NUTS: BG221
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Канализация на с. Брани поле - с. Белащица: главен колектор І и второстепенна канализационна мрежа на с. Белащица.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

45231300

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на преносни водопроводи и канализация

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно техническия проект

Прогнозна стойност без ДДС
8946896 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

30


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 50 000 (петдесет хиляди) лева. Гаранция за изпълнение - 0,5 (нула цяло и пет) % от стойността на поръчката. Гаранцията се внася в касата на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, или по банков път по сметката на общината. Гаранцията може да бъде представена под формата на парична или банкова гаранция. Гаранцията за участие се представя от всеки кандидат, а гаранцията за изпълнение - от определения за изпълнител кандидат при сключване на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката ще започне да се изпълнява само при наличие на осигурено финансиране.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Да са регистрирани като търговци по ТЗ или по националното си законодателство; да закупят от възложителя документация за участие; да отговарят на изискванията на чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП; да докажат техническите си възможности и квалификация по чл. 51, ал.1, т. 2, 4, 7 и 9 от ЗОП и съгласно условията на възложителя; да докажат икономическото и финансовото си състояние по чл. 50, ал.1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП и съгласно условията на възложителя; да притежават съгл. чл. 30, ал. 1, т. 1 от ЗОП сертификат /или са в течаща процедура по сертифициране/ за внедряване на система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2001 с област на приложение: водопроводи и канализации; да са вписани в Централния професионален регистър на строителя съгласно чл. 27, т. 3 от Закона за Камарата на строителите - първа или втора категория съгл. чл. 137, ал. 1 от ЗУТ; Регистрацията на кандидата като търговец по смисъла на ТЗ се доказва със следните документи: оригинал или нотариално заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено до 1 (един) месец от датата на подаване на офертата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му закондателство. Отсъствието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 , 2 и 5 от ЗОП, се удостоверява от кандидата с декларации при подаване на офертата или с документи от съответните компетентни органи - в оригинал или нотариално заверено копие; при подписване на договора със спечелилия процедурата кандидат, последният представя документи от съответните компетентни органи за удостоверяване на тези обстоятелства, както и документ за внесена гаранция за изпълнение.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Икономическото и финансовото си състояние кандидатът доказва с документите по чл. 50, ал. 1, т. 1, 2 и 3 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: По чл. 50, ал. 1 ,т. 1 от ЗОП участниците следва да представят копие от застраховка за професионална отговорност; По чл. 50, ал. 1 ,т. 2 от ЗОП участниците следва да представят годишния финансов отчет или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен; По чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП участниците следва да представят информация САМО за оборота от строителството, което е обект на поръчката, за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Техническите си възможности и квалификация доказва с документите по чл. 51, ал. 1, т. 2, 4, 7 и 9 от ЗОП, съгласно условията на възложителя.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: По чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП участниците следва да представят списък на договорите за строителство, изпълнени през последните 3 (три) години, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти; тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; По чл. 51, ал. 1, т. 4 и т. 7 от ЗОП участниците следва да представят списък на техническите лица, отговарящи за изпълнението на СМР, както и документи, удостоверяващи образованието им, като сред тях следва да има поне един служител с висше образование по специалността "Водоснабдяване и канализация". Участниците следва да представят копие от дипломите на служителите, които ще отговарят за извършване на строителството. По чл. 51, ал. 1, т. 9 от ЗОП участниците следва да представят декларация за техническото оборудване, с което разполагат, за изпълнение на обществената поръчка. Участниците следва също така да са вписани в Централния професионален регистър на строителя съгласно чл. 27, т. 3 от Закона за Камарата на строителите. Кандидатите следва да са вписани в първа или втора категория, съгласно чл. 137 от ЗУТ. Участниците следва да представят сертификат /или удостоверение за течаща процедура по сертифициране/ за внедряване на система за управление на качеството по БДС EN ISO 9001:2001 с област на приложение: водопроводи и канализации
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15/01/2009 00:00 Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена: 500 BGN
Условия и начин на плащане

Документицията може да бъде получена в деловодството (стая № 2) на административната сграда на община "Родопи" на адрес: гр. Пловдив, ул. "Софроний Врачански" № 1а, след представяне на документ за платена цена на документацията в касата на общината на същия адрес.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/01/2009 00:00 Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

60

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/01/2009 00:00 Час: 10:00
Място

Административната сграда на община"Родопи" в гр. Пловдив, ул. С. Врачански № 1а.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Законни представители на кандидатите или упълномощени с изрично нотариално заверено пълномощно представители.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."
VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Витоша № 18, РБ 1000, София

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община "Родопи", ул. "С. Врачански № 1а, РБ 4000, Пловдив, Тел.: 032 604107, E-mail: obshtina_rodopy@abv.bg, Факс: 032 625766

Интернет адрес/и:

URL: www.rodopi-bg.org.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ