Версия за печат

00246-2008-0215


Обявление за поръчка - специални сектори (ЕС)

BG-с.Ковачево, обл. Ст. Загора: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: инж. Георги Христозов, Р България 6265, с.Ковачево, обл. Ст. Загора, Тел.: 042 662015, E-mail: tec2@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Главен Изпълнителен Директор

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: инж. Ив. Христов, Р България 6265, с.Ковачево, обл. Ст.Загора, Тел.: 042 662220, E-mail: todor.delchev@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Началник ВС

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Т.Делчев - експерт търговия, Р България 6265, с.Ковачево, обл. Ст.Загора, Тел.: 042 662110, E-mail: todor.delchev@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Търговски отдел

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

"ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, За: Иван Павлов - Завеждащ "Регистратура за класифицирана информация", Р България 6265, с.Ковачево, обл. Ст.Загора, Тел.: 042 662519, E-mail: todor.delchev@tpp2.com, Факс: 042 662507

Място/места за контакт: Регистратура за класифицирана информация

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Електрическа енергия

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на 5 броя редуктори за транспортьори

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: складова база на "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на 5 броя редуктори за транспортьори, в това число: 1) KC 2 HX 560x16g със спирачка или еквивалентно – 1 бр.; 2) KC 2 HX 500x20g със спирачка или еквивалентно – 2 бр.; 3) KC 2 HX 355x20g или еквивалентно – 1 бр.; 4) KC 2 HX 315x16g или еквивалентно – 1 бр. от католог на „KODA GEAR” s.r.o Република Чехия или еквивалентно

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

42900000

Описание:

Различни видове машини с общо и специално предназначение

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

1) KC 2 HX 560x16g със спирачка или еквивалентно – 1 бр.; 2) KC 2 HX 500x20g със спирачка или еквивалентно – 2 бр.; 3) KC 2 HX 355x20g или еквивалентно – 1 бр.; 4) KC 2 HX 315x16g или еквивалентно – 1 бр.

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

10


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие (представя се в офертата на участника и се освобождава съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП) в размер на10 000 лв. 2. Гаранция за изпълнение на договора (представя се преди подписването му и се освобождава до 30 дни след изтичане на 24 месеца от датата на сключване на договора и отправено писмено искане от фирмата-изпълнител до отговорника по договора). Гаранцията е в размер на 5% от стойността на договора. 3. Ако гаранциите са парична сума, то те се внасят по сметката на Възложителя, а именно: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, "Корпоративна Търговска Банка" гр. Раднево. В основанието за плащане да бъде посочено: "Гаранция за участие /изпълнение/ по ОП № ...............". 4. Ако гаранциите са банкови, то те се представят по представените в документацията образци (издадени или потвърдени от българска банка) и са със срок на валидност: за участие - 120 дни от датата на отваряне на офертите, за изпълнение на договора - 25 месеца.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на поръчката е със собствени средства. Плащането на всяка доставка се извършва в 60 дневен срок след приемане на редукторите склада на Възложителя с приемо-предавателен протокол

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

Всеки Участник подава оферта за изпълнение на предмета на поръчката. Предложената цена, в лева, без ДДС, да е при условие на доставка DDP- "ТЕЦ Марица Изток 2" ЕАД, съгласно Инкотермс-2000. Възложителят изисква предложения гаранционен срок да е не по-малко от 24 месеца от датата на монтаж, но не по-късно от 36 месеца от датата на подписване на приемо-предавателен протокол и подписана данъчна фактура.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Всеки Участник представя в офертата си: – Удостоверение за актуално състояние (издадено от компетентен съд до 2 месеца преди датата на разглеждане на офертата) и документ за регистрация или съответни документи на чуждестранно лице съобарзно националното му законодателство, а когато е физ.лице - документ за самоличност /копие/. В случай, че е извършена пререгистрация на търговеца по реда и условията на Закона за търговския регистър, се представя оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение, издадено от съответната служба по вписванията, преставляващо Приложение №2 към чл.13, т.2 от Тарифа за държавните такси, събирани от Агенцията по вписванията, обнц ДВ бр.94/2005 г. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.1 ЗОП. – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.2 ЗОП – декларация за отсъствието на обстоятелства по чл.47, ал.5 ЗОП Участник, при който са налице обстоятелства по чл.47, ал.2 се отстранява от участие. – Всички необходими документи по чл.56 ЗОП. Непредставяне на някои от посочените документи е основание за отстраняване на Участника от процедурата.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

За доказване на икономическото си и финансово състояние Участника представя: 1. чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП - отчет за приходите и разходите и баланс за 2007г.; 2. чл. 50, ал. 1, т.3 от ЗОП - информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години /2005, 2006 и 2007г./ Непредставяне на някой от горните документи е основание за отстраняване на Участник

ІІІ.2.3) Технически възможности

Доказателства за техническите възможности и/или квалификация по чл. 51, ал. 1, т. 1 ЗОП - списък на основните договори за доставки, с предмет аналогичен на предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2005, 2006 и 2007 г./, включително стойностите, датите и контрагентите, придружен с препоръки за добро изпълнение. Всеки Участник да има доставени подобни редуктори, работещи в условията на Възложителя или в други фирми при аналогични условия. Всеки кандидат който не е производител да представи пълномощно от завод-производител, с което се упълномощава кандидата, включително и по отношение на гаранционните условия по предмета на поръчката или договор за представителство - чл.53, ал.1 - сертификат за управление на качеството ISO 9001:2000, или еквивалентно, на производителя, издаден от акредитирана институция и заверен от участника; Непредставяне на някой от гореописаните документи е основание за отстранявана на Участника.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

8211

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19/01/2009 00:00 Час: 15:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Цената е без ДДС. Документацията се получава от участника или негов представител всеки работен ден от 08.:00 до 11:30 и от 12:30 до 15:30 часа в Търговски отдел на "ТЕЦ Марица изток 2" ЕАД след представяне на бланка с данните на участника (телефон, факс, мобилен телефон, адрес) и фактура за закупена документация. Плащането се извършва в касата на дружеството или по банков път: банкова сметка: IBAN BG49 KORP 9220 1002 3181 01, BIC: KORPBGSF, при „Корпоративна Търговска Банка” гр. Раднево.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.01.2009 г.  Час: 15:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 21/01/2009 00:00 Час: 11:00
Място

Заседателна зала на търговски отдел в ТЕЦ Марица изток 2 ЕАД

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Законен представител на участника или негов упълномощен представител.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно разпоредбите на чл.120 и сл. ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ