Версия за печат

01823-2008-0001


Обявление за малка обществена поръчка

BG-С. ПАИСИЕВО,ОБЩ. ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ "ХРИСТО БОТЕВ", УЛ."ДУНАВ" №2, За: Юлвие Лютфи Рафи, Р.БЪЛГАРИЯ 7681, С. ПАИСИЕВО,ОБЩ. ДУЛОВО, ОБЛ. СИЛИСТРА, Тел.: 0864 72063, E-mail: sou_paisievo@abv.bg

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

ИЗРАБОТКА И ДОСТАВКА НА УЧЕНИЧЕСКИ УНИФОРМИ

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: СОУ "Хр.Ботев" с.Паисиево, община Дулово, област Силистра
Код NUTS: BG325
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ИЗРАБОТКА И ДОСТАВКА НА УЧЕНИЧЕСКИ УНИФОРМИ С ЕМБЛЕМА НА УЧИЛИЩЕТО - 358 КОМПЛЕКТА, ЗА МОМИЧЕТА И МОМЧЕТА ОТ НАЧАЛЕН, СРЕДЕН И ГОРЕН КУРС

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18000000, 18300000

Описание:

Облекло, обувни изделия, пътни артикули и аксесоари
Облекла

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

УЧЕНИЧЕСКИ УНИФОРМИ 358 КОМПЛЕКТА

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

29.01.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 400,00 лева внесени в брой в касата на СОУ"Хр.Ботев" с.Паисиево или по сметка IBAN:BG18IORT80893100106100 BIC:IORTBGSF ТБ"Инвестбанк" АД Гаранция за изпълнение - 1 % от цената на договора внесени по сметка IBAN:BG18IORT80893100106100 BIC:IORTBGSF ТБ"Инвестбанк" АД

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финасирането е по програма " Училището - територия на учениците " на МОН за 2008 г., 70 % ще се финансира от Програмата, а 30 % - от собствен принос

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: по чл.13 от НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: чл.50 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: чл.51 от ЗОП
Минимални изисквания:
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена; тежест: 50 точки
Показател: Гаранция за качество на изделията; тежест: 20 точки
Показател: Опит в изпълнението на подобни поръчки; тежест: 20 точки
Показател: Референции; тежест: 10 точки
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
22/12/2008 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

В брой в касата на СОУ "Хр.Ботев" с.Паисиево, община Дулово, област Силистра

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
22.12.2008 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 23/12/2008 00:00 Час: 10:00
Място

СОУ"Хр.Ботев" с.Паисиево, община Дулово, област Силистра

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Упълномощени представители на кандидатите.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение №81/19.11.2008г. за откриване на процедурата

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ