Версия за печат

00068-2008-0019


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Димитровград: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Димитровград, бул."Г.С.Раковски" № 15, За: Красимир Станков, България 6400, Димитровград, Тел.: 0391 68270, Факс: 0391 66698

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dimitrovgrad.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка и монтаж на мебели и офис-оборудване за нуждите на Българо-гръцки център за обучение – гр. Димитровград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: „Кл.Охридски”, намираща се в гр.Димитровград, кв.82 „Раковски”
Код NUTS: BG422
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

За оборудване на Центъра е предвидено: - доставка и монтаж на офис мебели – 82 бр. работни бюра, 114 бр. столове, 5 бр. екрани за мултимедия; 5 бр. мултимедийни проектори; 5 бр. дъски за класните стаи; работна маса за офиса; 17 бр. стелажи за класните стаи и офиса; 6 бр. гардероби за класните стаи и офиса; - доставка, монтаж и настройка на офис оборудване – 6 бр. компютърни конфигурации с монитор (Fujitsu Siemens SCALEO P или еквивалентни); 1 бр. сървър с монитор; 10 бр. компютърни конфигурации с монитор - за компютърна и езикова зала (Fujitsu Siemens SCALEO ScaleoView L22-1W 17" или еквивалентни); мрежов комутатор; UPS устройство; 3 бр. персонални принтера;.скенер; 2 бр.телефонни апарата, факс апарат и копирна машина.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

42964000

Описание:

Офис оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
65643.91 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Реализиран оборот от продажби на сходни продукти за предходните две години.; тежест: от 5 т. до 20 т.
Показател: Брой изпълнени договори на година с предмет, сходен с предмета на настоящата поръчка; тежест: от 5 т. до 20 т.
Показател: Човешки ресурс, с който разполага кандидата за изпълнение на дейностите по процедурата; тежест: от 5 т. до 15 т.
Показател: Гаранционен срок и следгаранционно обслужване; тежест: от 10 т. до 20 т.
Показател: Цена на следгаранционно обслужване; тежест: от 3 т. до 10 т.
Показател: Срок за отстраняване на констатиран дефект по-малък от 3 дни; тежест: от 5 т. до 15 т.
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

00068-2008-0019

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 24 от 01.10.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: МСП-586 / Наименование:Договор за доставка и монтаж
V.1) Дата на сключване договора

20.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС" ООД, Булстат: 103628972, ул."Уста Кольо Фичето" № 17, България 9009, Варна, Тел.: 052 579975, Факс: 052 579974

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 65643.91 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма ФАР2005, BG2005/017-454.02.01.01 “Грантова схема за подкрепа на икономическото развитие и увеличаване на заетостта” към Министерството на регионалното развитие и благоустройството.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия по защита на конкуренцията, бул.Витоша 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Срокът за подаване на жалба, съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП за всяко заинтересовано лице е 10 дни от уведомяване за съответното решение или действие на възложителя, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.11.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор