РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
"Изграждане на булевард:"Преслав" в гр.Харманли"
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане
Място на изпълнение:
Булевард "Преслав" в гр.Харманли
Код NUTS:
BG223
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Извършване на СМР за изграждане на булевард:"Преслав" в гр.Харманли, съгласно одобрен проект.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
45233252
Описание:
Строителни работи по полагане на пътна настилка на улици
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Остойностена КСС и представени единични цени
Прогнозна стойност без ДДС
1500000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранция за участие в размер на 15 000 лв.внесени в ТБ"МКБ ЮНИОНБАНК" АД, НЦФЦ Харманли IBAN: BG45CBUN91953300023206 BIC: CBUNBGSF
Гаранция за изпълнение е в размер до 5% от договорната стойност
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
След подписване на приемно-предавателен протокол за извършени СМР.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички документи, съгладно чл.13 от НВМОП.Всички изускуеми документи са подробно описани в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Всички документи, съгласно чл.50 ЗОП и са подробно описани в документацията за участие.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация, съдържаща списък на договори за строителство на улици през последните три години на територията на Община Харманли, придружен с препоръки за добро изпълнение на най-важните стр.обекти,средния годишен брой работници и служители, описание на техническото оборудване-машини и съоръжения, необходими за изваршване на поръчката,вкл.технически лица, отговарящи за качеството им.
Минимални изисквания:
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
29/12/2008 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
В касата на общинска администрация
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.12.2008 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 30/12/2008 00:00 Час: 10:00
Място
Залата на Общински съвет Харманли
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул.:"Витоша" №18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcami.@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул.:"Витоша" №18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcami.@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление