Версия за печат

00914-2008-0015


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Разлог: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разлог, ул."Стефан Стамболов"№1, За: Янка Стойчева - нач. отдел "ОП", 2760 2760, Разлог, Тел.: 0886144204 116, E-mail: ob_razlog@bcmesta.bg, Факс: 0747 80081

Място/места за контакт: Янка Стойчева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razlogbg.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на ехокардиографски апарат за нуждите на МБАЛ- гр. Разлог".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: Община Разлог
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Доставка на ехокардиографски апарат за нуждите на МБАЛ- гр. Разлог". Изискванията към апарата са подробно описани в документацията.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 33112200

Описание:

Медицинско оборудване
Ехограф

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Предвижда се доставка на един брой ехокардиограф, отгаварящ на изискванията, подробно посочени в документацията.

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

3


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в процедурата - парична сума или банкова гаранция в размер на 800 лв. Гаранция за изпълнение - парична сума или банкова гаранция в размер на 5 % от стойността на договора. Паричната сума се внася по сметка на Община Разлог, Банка "ДСК" -клон Разлог, BIC STSABGSF, IBAN BG67STSA93003304191849. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранциите се уреждат съгласно чл. 61-63 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането ще бъде извършено по начин посочен подробно в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на документите , съдържащи се в офертата; 2.Удостоверение за актуално състояние, издадено не по рано от 6 месеца преди датата на отваряне на офертите /оригинал или нотариално заверено копие/; 3.Документ за регистрация на кандидата /нотариално заверено копие/; 4.Удостоверение от НАП за наличието или липсата на задължения на основание чл.87, ал.6 от ДОПК /издадено не по рано от 25 дни преди датата на отваряне на офертите/; 5.Документ за внесена гаранция за участие /оригинал/; 6.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл.47ал.1 на ЗОП, чл.47 ал.2 и чл.47 ал.5 от ЗОП; 7.Документ за платена конкурсна документация; 8.Декларация за използване /неизползване на подизпълнители ; 9.Декларация за приемане клаузите на проекта на договора; 10.Доказателства за търговска репутация на кандидата; 11.Проект на договор; 12.Оферта по образец; 13.Ценово предложение;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Баланс и ОПР за 2007 година. 2.Информация за общия оборот и за оборота на стоките , които са обект на поръчката, за последните три години.
Минимални изисквания: 1.Баланс и ОПР за 2007 година. 2.Информация за общия оборот и за оборота на стоките , които са обект на поръчката, за последните три години.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Списък на основните договори за доставки на подобен вид апаратура за последните три години. 2.Документ удостоверяващ произхода и качеството на апарата.
Минимални изисквания: 1.Най-малко 10 изпълнени договора с подобен предмет на поръчката. 2.Най-малко 2 години гаранционна поддръжка.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена; тежест: 70т.
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20т.
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10т.
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/01/2009 00:00 Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена
120 BGN
Условия и начин на плащане

Невъзстановими, платими в информационния център на Община Разлог.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/01/2009 00:00 Час: 12:00
Място

Стая 111 в сградата на ОбА- гр. Разлог.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници или упълномощени представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, Бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpc.admin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответно решение или действие , а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.Жалбата се подава до Комисията за защита на конкурецията с копие до Възложителя, съгласно чл.121 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ