Версия за печат

00728-2008-0010


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Народно събрание на Република България, пл. "Народно събрание" № 2, За: Румяна Асенова, Република България 1169, София, Тел.: 02 9393077, E-mail: rasenova@parliament.bg, Факс: 02 9882175

Място/места за контакт: отдел "Материална база" към дирекция "Парламентарен бюджет и финанси"
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: законодателна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Периодична доставка на хигиенни материали

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: сградата на Народното събрание в София, пл. "Княз Александър І" № 1 и сградата на Лечебно-възстановителна база на Народното събрание - Велинград, бул. "Вела Пеева" № 35 /бивш № 1/
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Периодична доставка на хигиенни материали - 7 вида хартиени изделия за хигиенни нужди и 27 вида помощни материали за хигиенни нужди.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39830000, 33760000, 39220000, 19640000

Описание:

Почистващи продукти
Тоалетна хартия, носни кърпички, хартиени кърпи за изтриване на ръце и салфетки за маса
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство
Големи и малки пликове за смет от полиетилен


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
68930.02 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 69 от 29.02.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 16 от 15.08.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 861-02-29 / Наименование:Договор за периодична доставка на хигиенни материали - помощни материали за хигиенни нужди
V.1) Дата на сключване договора

20.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РОЕЛ -98" ООД, бул. "Христо Смирненски" № 53, Република България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: roel-98@roel-98.com, Факс: 02 9461920

URL: www.roel-98.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 16940.4 BGN без ДДС
Договор №: 861-02-32 / Наименование:Договор за периодична доставка на хигиенни материали - хартиени изделия за хигиенни нужди
V.1) Дата на сключване договора

21.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕМА" ООД, ул. "Дойран" № 160, Република България 5800, Плевен, Тел.: 064 898207, E-mail: office@ema-bg.com, Факс: 064 801354

URL: www.ema-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 51989.62 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с решение № ОП 850-05-28 от 15.08.2008 г. на председателя на Народното събрание. Поръчката включва три обособени позиции: Обособена позиция № 1 "Доставка на почистващи, перилни и дезинфекциращи препарати", Обособена позиция № 2 "Доставка на хартиени изделия за хигиенни нужди" и Обособена позиция № 3 "Доставка на помощни материали за хигиенни нужди". С решение № ОП 850-05-40 от 27.10.2008 г. на председателя на Народното събрание е прекратена процедурата за Обособена позиция № 1 "Доставка на почистващи, перилни и дезинфекциращи препарати". Същото е изпратено на АОП за вписване в регистъра.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответно решение или действие, или от датата на узнаването, или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.11.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор