Версия за печат

00377-2008-0016


Обявление за обществена поръчка от възложител по чл.7, т. 5 или 6

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА — СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД гр. Велико Търново, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, За: Диана Иванова Джонгова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 622091; 062 618131, E-mail: op@vik-vt.com, Факс: 062 639853; 062 618131

Място/места за контакт: Отдел "Договори и тръжна документация"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.vik-vt.com.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на изделия от чугун и стомана за текущата дейност на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново по обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Складовата база на Изпълнителя - Участниците посочват местонахождението на складовата си база.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на изделия от чугун и стомана, групирани по видове в обособени позиции, както следва: І-ва позиция: Жиба; ІІ-ра позиция: Фланшови съединения; ІІІ-та позиция: Фланци; ІV-та позиция: Водовземни скоби и V-та позиция: Аварийни скоби, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата. Поръчката ще се изпълнява чрез периодични доставки в количества, определени по предварителни писмени заявки съобразно нуждите на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, и извършване на бързи доставки при аварийни нужди в съответствие с предложената оферта франко складовата база на Изпълнителя. В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на изделията от чугун и стомана по видове и размери, и по отделни обособени позиции от предмета на обществената поръчка за едногодишен период, необходими за обезпечаване производствената дейност на Дружеството. Изпълнението на поръчката е за срок от 1 (една) календарна година, считано от датата на сключване на договора. Всеки Участник може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка за една, за няколко или за всички обособени позиции от предмета на обществената поръчка.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

44163230, 44164310, 44167110, 44531000, 44163210

Описание:

Свръзки за тръби
Тръби и принадлежности
Фланци
Съединителни скоби с резба
Стегателни скоби за тръби

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Прогнозни количества по видове и размери за необходимити на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, изделия от чугун и стомана за едногодишен период, подробно са описани в техническата спецификация, приложена в тръжната документация; количествата на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора. Информация за всяка една от обособените позиции от предмета на обществената поръчка съгласно Приложение Б.

Прогнозна стойност без ДДС
163000 BGN
ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Срок в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1. Гаранция за участие в процедурата в размер на 150 (сто и петдесет) лв. за всяка обособена позиция от предмета на обществената поръчка, представена в една от следните форми: парична сума, внесена по банкова сметка на Възложителя IBAN: BG17UNCR75271040015022, BIC: UNCRBGSF при "УНИКРЕДИТ БУЛБАНК" АД, клон Велико Търново, или в касата на "В и К Йовковци" ООД, или банкова гаранция; 2. Гаранция за изпълнение на договора е парична сума или банкова гаранция в размер на 5% от прогнозната стойност на договора; 3. Гаранциите се задържат или освобождават, съгласно условията посочени в документацията за участие и в договора за изпълнение.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Собствено финансиране. Всички плащания се извършват в левове по банков път срещу издадена фактура за доставените изделия и тяхната стойност, оформена съобразно изискванията на закона и приложен към нея приемателно-предавателен протокол в съответствие с предложената от Участника оферта. Фактурата се издава за всяка доставка. В офертата си Участниците трябва да предложат срок за разсрочено плащане в календарни дни след издаване на фактура за доставените изделия. Плащането на заявените от Купувача изделия се извършва по цени съгласно Ценовата оферта за участие в процедурата на определения за Изпълнител на обществената поръчка Участник.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

да

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри

Участниците да представят: 1. Документ за съдебна регистрация на Участника или еквивалентен документ, издаден от търговския регистър към Агенцията по вписванията, когато е юридическо лице или едноличен търговец, или документ за самоличност, когато е физическо лице; 2. Документи за регистрация - ЕИК (Регистрация по БУЛСТАТ), данъчна и по ЗДДС; 3. Удостоверение за актуално съдебно състояние на Участника, издадено от съответния компетентен съд най-рано един месец преди датата, обявена за краен срок за представяне на офертите, в съответствие с чл. 24, ал. 1 от ППЗОП, или удостоверение от търговския регистър към Агенцията по вписванията; 4. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП; 5. Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП. Участниците са длъжни да представят и всички други документи, посочени в документацията за участие. Изискванията към Участниците подробно са описани в документацията за участие в процедурата, разработена от Възложителя. Участник, който представи оферта, която не отговаря на ЗОП, ППЗОП и на т. 8.5 от Условията за участие и провеждане на открита процедура по ЗОП в документацията, както и при несъответствие с техническата спецификация към документацията, се отстранява от участие в процедурата. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка Участник, който не докаже отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и 5 и чл. 47, ал. 2 от ЗОП.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности

1.Заверено копие от Счетоводния баланс на предприятието към 31.12.2007 г. и Отчета за приходите и разходите за 2007 г.; 2. Справка за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години (2005, 2006 и 2007 г.) в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си.

ІІІ.2.3) Технически възможности

1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки, свързани с обекта на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години (2005, 2006 и 2007 г.), включително стойностите, датите и получателите, придружена от препоръки за добро изпълнение; 2. Списък на техническите лица, включително на тези, които отговарят за контрола на качеството; 3. Описание на техническите характеристики на изделията, които са предмет на поръчката и ще се доставят; 4. Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на изделията, които са предмет на поръчката със съответните спецификации или стандарти; 5. Документи, доказващи, качеството на предлаганите изделия от чугун и стомана, които ако са на чужд език задължително се придружават с превод на български език - сертификат за качество, сертификат за произход на изделията, сертификат/декларация за качество и произход на суровините, санитарно разрешително от МЗ, сертификат за съответствие на строителен продукт и декларация на производителя за съответствие на качеството на изделията; 6. Гаранционен срок на производителя на изделията; 7. До участие в процедурата се допускат производители, преки вносители или оторизирани дистрибутори на производителя, както и фирми, притежаващи договор с производителя за дистрибуция и продажба на стоките, обект на поръчката, със срок не по-кратък от срока на действие на договора за изпълнение на обществената поръчка.

ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
100 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие с подробни данни и изисквания, необходими за подготовка на офертите, може да се получи всеки работен ден от 9.00 ч. до 16.00 ч. в административната сграда на "В и К Йовковци" ООД, гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30, отдел "Договори и тръжна документация" , стая 306, срещу представяне на документ за платени 120 лв. (с ДДС) в касата на Възложителя или по банковата му сметка. Документацията може да се получи и чрез куриерска фирма за сметка на Участника, след като изпрати по факс на Възложителя писмо с наименованието си, телефон, факс, данни за фактура, копие от документ за платена сума и адрес, на който да бъде изпратена документацията.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
13.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.7) Условия за отваряне на офертите
Дата: 15/01/2009 00:00 Час: 14:00
Място

Административната сграда на "В и К Йовковци" ООД - гр. Велико Търново, ул. "П. К. Яворов" № 30.

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители с изрично нотариално заверено пълномощно.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура за възлагане на обществена поръчка е открита с Решение № ОП-27/17.11.2008 г. на Управителя на "Водоснабдяване и канализация Йовковци" ООД, гр. Велико Търново. Изпълнението на обществената поръчка да бъде в съответствие с изискванията на действащите в Република България стандарти и клаузите на подписания между страните договор.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

В съответствие с нормативните разпоредби на чл. 120, ал. 2 от ЗОП жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

20.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: І-ва позиция: Жиба
1) Кратко описание

Доставка на жиба - жиба за АЦ тръби, жиба преходни за връзка между АЦ тръби и PE-HD тръби с удължен маншон и жиба за PVC (PE-HD) тръби с удължен маншон, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44163230

Описание:

Свръзки за тръби

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на жибата по видове и размери за едногодишен период за обезпечаване производствената дейност на Дружеството. Количеството на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: ІІ-ра позиция: Фланшови съединения
1) Кратко описание

Доставка на фланшови съединения - фланшови съединения за АЦ тръби, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44163230

Описание:

Свръзки за тръби

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на фланшовите съединения по видове и размери за едногодишен период за обезпечаване производствената дейност на Дружеството. Количеството на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: ІІІ-та позиция: Фланци
1) Кратко описание

Доставка на фланци - фланец стоманен свободен (ХO) и фланец стоманен глух (Х), съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44167110

Описание:

Фланци

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на фланците стоманени по видове и размери за едногодишен период за обезпечаване производствената дейност на Дружеството. Количеството на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Заглавие: ІV-та позиция: Водовземни скоби
1) Кратко описание

Доставка на водовземни скоби - водовземни скоби за АЦ тръби, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44531000

Описание:

Съединителни скоби с резба

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на водовземните скоби за АЦ тръби по видове и размери за едногодишен период за обезпечаване производствената дейност на Дружеството. Количеството на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Заглавие: V-та позиция: Аварийни скоби
1) Кратко описание

Доставка на аварийни скоби - аварийна скоба за АЦ тръби, аварийна скоба за PE-HD тръби и аварийна скоба за стоманени тръби, съгласно условията на Възложителя, подробно описани в обявлението за обществена поръчка и документацията за участие в процедурата.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

44163210

Описание:

Стегателни скоби за тръби

3) Количество или обем

В техническата спецификация, приложена към документацията за участие в процедурата, са посочени прогнозни количества на аварийните скоби по видове и размери за едногодишен период за обезпечаване производствената дейност на Дружеството. Количеството на изделията по всяка доставка ще се определя според текущите писмени заявки на Възложителя регулярно през срока на действие на договора.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12