Версия за печат

00126-2008-0041


Информация за сключен договор

BG-НЕСЕБЪР: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ОБЩИНА НЕСЕБЪР, ГР. НЕСЕБЪР УЛ. ЕДЕЛВАЙС 10, За: СТАНИМИРА КАТРАФИЛОВА, БЪЛГАРИЯ 8230, НЕСЕБЪР, Тел.: 0554 29343

Място/места за контакт: ОТДЕЛ ПРАВЕН
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

" ИЗБОР НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ , ОФИС ОБОРУДВАНЕ , ПЕЧАТНИ БЛАНКИ ПО ОБРАЗЕЦ И МАТЕРИАЛИ ЗА РАБОТА С ДЕЦА ,СЪОБРАЗНО НУЖДИТЕ НА ОБЩИНА НЕСЕБЪР , СЪГЛАСНО ОПИС "

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: ОБЩИНА НЕСЕБЪР
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ , ОФИС ОБОРУДВАНЕ И МАТЕРИАЛИ ЗА РАБОТА С ДЕЦА , СЛЕД ПРЕДВАРИТЕЛНО ПОДАДЕНА ЗАЯВКА ДО ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 39000000

Описание:

Принадлежности за офиса
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: оценка на качеството; тежест: 0-2
Показател: оценка на срока за доставка ; тежест: 0-2
Показател: оценка на представената брошура; тежест: 0-2
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 49/S - от 29.07.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 453 / Заглавие:Договор за периодична доставка
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

30.10.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

" ДИАНДРА КОНСУЛТ " ООД, ГР. БУРГАС Ж.К. СЛАВЕЙКОВ БЛ.22 ЕТ.2 АП.4, БЪЛГАРИЯ 8000, БУРГАС, Тел.: 056 916413, Факс: 056 916421

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, ГР. СОФИЯ БУЛ. ВИТОША 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070

VI.3.2) Подаване на жалби

СЪГЛ. ЧЛ.120 И СЛ ОТ ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, ГР. СОФИЯ БУЛ. ВИТОША 18, БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ, Тел.: 02 9884070

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.11.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка