I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален осигурителен институт София - РУ "Социално осигуряване" гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелов" № 7, За: Тодорка Колева Стоянова, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 608697 ; 032 608601, Факс: 032 648066
Място/места за контакт: РУ "Социално осигуряване" гр. Пловдив
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Извънгаранционно поддържане на компютърна, принтерна и копирна техника за административната дейност на РУ “Социално осигуряване” - Пловдив
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение:
гр. Пловдив, ул. "Любен Каравелав" № 7
Код NUTS:
BG421
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Извънгаранционно поддържане на компютърна, принтерна и копирна техника за административната дейност на РУ “Социално осигуряване” - Пловдив
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30000000
Описание:
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
4564.8 BGN с ДДС 20%
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 14 / Заглавие:Извънгаранционно поддържане на компютърна, принтерна и копирна техника за административната дейност на РУ “Социално осигуряване” - Пловдив
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"СИЕНСИС" АД BG121708078, ж.к. "Бели брези", ул."Лерин" 44-46, България 1680, София, Тел.: 02 9583600, E-mail: sales@insys.bg, Факс: 02 9583036
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 4564.8 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Шипка" № 18, България 1000, гр. София
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка