Версия за печат

00098-2008-0010


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Гоце Делчев: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Гоце Делчев, ул. "Царица Йоанна" 2, За: Мариана Устаилиева и Асан Имамов, Република България 2900, Гоце Делчев, Тел.: 0751 60070/111:224/, E-mail: oba@gocenet.net, Факс: 0751 60066

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Друг: местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка, монтаж и инсталиране на оборудване за Център за устойчиво развитие на бизнеса - гр. Гоце Делчев"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Гоце Делчев, ул. "Пейо Яворов" 1
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка, монтаж и инсталиране на оборудване: 1. Цифрова копирна машина - 1 бр. 2. Лазерен мултифункционален факс апарат - 1 бр. 3. DECT Телефон - 3 бр. 4. Преносим компютър - 1 бр. 5. Компютърна конфигурация - 5 бр. 6. Мултимедиен проектор - 1 бр. 7. Прожекционен екран на стойка - 1 бр. 8. Масичка за мултимедиен проектор - 1 бр. 9. Компютърно бюро - 5 бр. 10. Бюро помощно - 5 бр. 11. Контейнер към компютърно бюро - 5 бр. 12. WEB камера за видеоконферентна връзка - 5 бр. 13. Шкаф - 3 бр. 14. Шкаф отворен - 5 бр. 15. Заседателна маса - 8 бр. 16. Работен стол - 7 бр. 17. Посетителски стол - 25 бр. 18. Флипчарт - 1 бр. 19. Машина за подвързване - 2 бр. 20. Закачалка - 2 бр. 21. Чанта за преносим компютър - 1 бр. 22. Климатик - 3 бр. 23. Flash памет USB 2.0 с капацитет 8GB - 3 бр. 24. Фотоапарат - 1 бр. 25. Ламинатор - 1 бр.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30191000, 30200000, 30211400, 30213200, 48000000, 38651000, 39130000

Описание:

Офис оборудване, без мебелировка
Компютърно оборудване и принадлежности
Компютърни конфигурации
Таблетен компютър
Софтуерни пакети и информационни системи
Фотографски апарати
Мебелировка за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
52500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

BG2005/017-454.02.01-28/08

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 52 от 08.08.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 16 / Наименование:BG2005/017-454.02.01-28/08/16
V.1) Дата на сключване договора

29.10.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АЛЕГРО 2000" ООД БУЛСТАТ 121794522, бул. "Самоковско шосе" 1, Република България 1000, София, Тел.: 02 9175609, Факс: 02 9175608

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 52500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект "Трансгранични дейности за устойчиво бизнес развитие", финансиран от програма ФАР "Интегрирана подкрепа за икономическо развитие и насърчаване на заетостта"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807115

VI.3.2) Подаване на жалби

до 16.10.2008 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" 18, Република българия 1000, София, Тел.: 02 9356113, Факс: 02 9807115

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.10.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор