Версия за печат

00184-2008-0012


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Пещера: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община - Пещера, ул. Дойранска епопея 17, За: Кръстина Стоянова Андреева, България 4550, Пещера, Тел.: 0350 62208, E-mail: mayor@peshtera.bg, Факс: 0350 64155

Място/места за контакт: Община - Пещера

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.peshtera.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали, копирнаи принтерна хартия и консумативи за офис техниката на Община-Пещера

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община - Пещера
Код NUTS:
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали, копирнаи принтерна хартия и консумативи за офис техниката разпределена в две самостоятелни позиции. 1.Доставка на канцеларски материали, копирна и принтерна хартия. 2.Доставка на консумативи за офис техниката.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22800000, 30100000

Описание:

Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон
Офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на компютри, принтери и мебели


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
27850.63 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 80
Показател: Срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: Срок на плащане; тежест: 8
Показател: Преференции; тежест: 2
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: ДОГ00131 / Наименование:Доставка на канцеларски материали, копирна и принтерна хартия
V.1) Дата на сключване договора

22.10.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

МБМ- 98 ООД, бул. Санкт Петербург 55, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 267925, Факс: 032 625062

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 10004.53 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 10004.53 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
Договор №: ДОГ00132 / Наименование:Доставка на консумативи за офис техниката на общината
V.1) Дата на сключване договора

22.10.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СИЕНСИС АД, Цар Борис ІІІ Обединител 67, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 637863, E-mail: sales@insys.bg, Факс: 032 637864

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 17846.1 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул Витоша 18, България 1000, София

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтерисовано лице в 10 дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.10.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор