Версия за печат

00752-2008-0040


Обявление за обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на вътрешните работи, ул. "6-ти септември" № 29, За: Светлана Готева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9827922, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: мвр

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.mvr.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация:

Министерсъво на вътрешните работи, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Светлана Гогева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9827922

Място/места за контакт: мвр

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

мвр, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Ралица Ангелова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822649

Място/места за контакт: мвр

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

мвр, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Людмила Василева, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822259

Място/места за контакт: мвр

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на яке зимно с топла подплата.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" № 1, Централни вещеви складове на мвр
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на яке зимно с топла подплата по артикули, както следва: 1. Яке зимно с топла подплата, цвят тъмно син; 2. Яке зимно с топла подплата, цвят графитено сив.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

18200000

Описание:

Връхни дрехи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка на яке зимно с топла подплата по артикули, както следва: 1. Яке зимно с топла подплата, цвят тъмно син - 1 500 бр.; 2. Яке зимно с топла подплата, цвят графитено сив - 800 бр.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

6


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 2000 лв. Гаранция за изпълнение на договора - 3% от стойността на поръчката с ДДС, която се представя при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция. Участникът или определеният изпълнител избира сам формата на гаранцията за участие, съответно за изпълнение. Когато гаранциите се представят под формата на парични суми, то те се внасят по IBAN: BG60UNCR96603320361010, BIC: UNCRBGSF при УниКредит Булбанк, клон Батенберг на името на ДМТОСО - МВР. Когато гаранцията за участие е банкова, се представя оригиналът й, като срокът на валидност е срока на валидност на офертата. Когато гаранцията за изпълнение на договора е под формата на банкова гаранция, то тя е безусловна, неотменяема, представена преди подписването на договора, покриваща 100% стойността на гаранцията за изпълнението му, със срок на валидност - срока за изпълнение на договора плюс 20 дни. Участникът посочва банкова сметка и банков код за връщане на внесената гаранция за участие в процедурата. Всички банкови разходи, свързани с обслужването на превода на гаранциите, включително при тяхното възстановяване са за сметка на участника или изпълнителя

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

1. Условия при образуване на предлаганата цена: Предложените цени да са в лева с включен ДДС, франко централни складове на Възложителя. Единичните цени без ДДС и с ДДС да са с точност до втория знак. Да се посочи и общата стойност на офертата. 2. Условия и начин на плащане: След доставка чрез платежно нареждане - до 20 /двадесет/ работни дни след извършване на всяка отделна доставка, въз основа на представена оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Преимо - предавателният протокол се подписва след представяне на подписан протокол за оценка на качеството от упълномощени от възложителя представители. След доставка чрез разкриване на неотменяем, документарен, делим, непрехвърляем акредитив, открит в полза на изпълнителя. Срокът на валидност на разкрития акредитив е срока на изпълнение на договора плюс 20 /двадесет/ дни. Акредитивът е усвоим срещу представяне на оригинална фактура и двустранно подписан приемо-предавателен протокол. Преимо - предавателният протокол се подписва след представяне на подписан протокол за оценка на качеството от упълномощени от възложителя представители. Всяка от страните поема за своя сметка банковите разноски на обслужващата банка. Възложителят сам определя формата на плащане и размера на акредитива.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Участниците - юридически лица или еднолични търговци прилагат удостоверение за актуално съдебно състояние или актуално удостоверение за вписване в Търговския регистър, а чуждестранните юридически лица - еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени; 2. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 ЗОП; 3. Документ, в който се посочват подизпълнителите, когато участникът предвижда такива както и дела на тяхното участие и декларация от подизпълнителя за съгласие за участие като подизпълнител на съответния участник. В случаи на участие на подизпълнител, документите и данните по чл.56, ал.1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП за всеки един от тях; 4. Срок за изпълнение на поръчката; 5. Предлагана цена, срок на валидност на офертата; документ за внесена гаранция за участие; 6. Документ за закупена документация за участие в процедурата; 7. Друга информация, посочена в обявлението или в документацията за участие; 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните три години (в стойност и натура) в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си. 2. Копие от баланса и отчета за приходите и разходите за предходната година.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Декларация, съдържаща списък на основните договори за доставки на изделията обект на поръчката, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; 2. Декларация с описание на техническото оборудване, осигуряващо производствения капацитет, съобразно обекта на поръчката и качеството на изделията; 3. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството на изделията - обект на поръчката; 4. Образци и описание на изделията, които ще се доставят и чиято автентичност трябва да бъде доказана чрез: Декларация от участника, удостоверяваща производителя на образците, вида на доставяните изделия и техните характеристики съгласно чл.4, т.1 и 4 от Закона за защита на потребителите. В деня и часа на подаване на офертите, участникът представя 2 /два/ броя образци за артикул 1 - цвят тъмно син. Образците на готовите изделия трябва да имат трайна маркировка, обозначаваща участника в процедурата, съгласно техническата спецификация. Образците се предават заедно с предварително попълнена от участника разписка в два екземпляра, която е приложена към документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: .
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
09/12/2008 00:00 Час: 12:00
Платими документи

ДА

Цена: 41.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се заявява предварително на тел.9822649, закупуването става в срока за получаване на документацията: всеки работен ден от 10:00 до 12:00 часа на адрес: гр. София, ул. "Княз Борис I" № 124, административна сграда на МВР - стая 215. Получава се в стая 505 на административната сграда на МВР, срещу представяне на документ, доказващ закупуването по съответния ред. Преди да закупят документацията, лицата имат право да я разгледат в определеното за закупуване време.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09/12/2008 00:00 Час: 12:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 10/12/2008 00:00 Час: 10:00
Място

МВР - гр. София, ул. "Княз Борис I" № 124

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни писмено упълномощени представители. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците те следва да представят пълномощно /оригинал или заверено "Вярно с оригинала" от участника/, даващо им възможност да присъстват на заседанието на комисията, на което ще се отварят офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Писмено искане по чл.29, ал.1 от ЗОП за разяснения по документацията се подава на български език. Участниците в процедурата могат да получат достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата в профил на купувача - www.mvr.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дневен срок от уведомяване за съответното решение или действие, ако няма уведомяване - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

мвр, ул. "Княз Борис I" № 124, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822263, Факс: 02 9813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.10.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ