I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ,ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"- ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Силвия Божинова, Борянка Дачева, Р.България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935497, E-mail: s.peeva@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700
Място/места за контакт: Пловдив, ул."Скопие" № 106
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, Хасково, Кърджали, Пазарджик и Дирекция "ОУИ"-Пловдив, според приложените технически спецификации.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
- ТД на НАП – Пловдив:
Доставките се извършват в рамките на града на един от следните адреси, посочен от Възложителя или от упълномощено от него лице в писмената заявка:
oПловдив, ул. Скопие № 106
oПловдив, ул. Победа № 17 до 21
–ТД на НАП – Хасково:
Доставките се извършват в рамките на града на един от следните адреси, посочен от Възложителя или от упълномощено от него лице в писмената заявка:
oХасково, пл. Свобода № 2
oХасково, ул. Отец Паисий № 25
–ТД на НАП - Кърджали, ул. Деспот Слав № 1
–ТД на НАП – Пазарджик, ул. Асен Златаров № 7
- Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул. Скопие № 106.
Код NUTS:
BG42
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, Хасково, Кърджали, Пазарджик и Дирекция "ОУИ"-Пловдив, според приложените технически спецификации.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
39130000, 39135100, 39122100 (AA01)
Описание:
Мебелировка за офиса
Стелажи за сортиране
Шкафове
(Метал
)
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
53486.24 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена цена без ДДС за общата стойност на офертата за съответната позиция; тежест: 95%
Показател: най-дълъг гаранционен срок за доставяните стоки; тежест: 5%
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 038 - 053690 от 26.02.2008 г.
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 125 - 166571 от 01.07.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 91 / Заглавие:Доставка на мебелировка за офиса за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, Хасково, Кърджали, Пазарджик и Дирекция "ОУИ"- Пловдив, според приложената техническа спецификация.
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
"ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС" ООД, гр.Варна,ЗПЗ, ул."Уста Кольо Фичето" № 17, Р.България 6000, Варна, Тел.: 032 604040, E-mail: offex.pld@abv.bg, Факс: 032 604050
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 32759.24 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 92 / Заглавие:Доставка на стелажи за сортиране за нуждите на ТД на НАП - Пловдив, Хасково и Кърджали, според приложената техническа спецификация.
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 11292.2 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 93 / Заглавие:Доставка на метални шкафове за нуждите на ТД на НАП - Пловдив и Пазарджик, според приложената техническа спецификация.
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 9434.8 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба може да се подава от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка