Версия за печат

00530-2008-0083


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-ПЛОВДИВ: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАП, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Пловдив, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Пловдив, Ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, Р.БЪЛГАРИЯ 4004, ПЛОВДИВ, Тел.: 032 635639, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Абонаментна поддръжка и ремонт на 4 бр. пътнически и 3 бр. товарни асансьори, обслужващи административните сгради на ТД на НАП – Стара Загора, Пазарджик, Хасково и Кърджали”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административната сграда на ТД на НАП – Стара Загора, ул. „Кенали” № 1.
Код NUTS: BG344
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

обособена позиция № 1 - абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП – Стара Загора, ул. „Кенали” № 1.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50000000

Описание:

Услуги по ремонт и поддръжка


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска предложена цена за абонаментна техническа поддръжка ; тежест: 85 %
Показател: Най-ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали и консумативи ; тежест: 15 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 001-15/30.05.2008 г. на Директора на Дирекция "ОУИ"- Пловдив.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 18 от 25.02.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 59 от 02.06.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 94 / Наименование:"Абонаментна поддръжка и ремонт на 2 бр. пътнически и 2 бр. товарни асансьори, обслужващи административната сграда на ТД на НАП – Стара Загора, ул. „Кенали” № 1".
V.1) Дата на сключване договора

10.10.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„АСАНСЬОРНИ СЕРВИЗИ – СОФИЯ”АД, БУЛСТАТ BG 130240867, представлявано от ЗДРАВКО ПЕТРОВ ПОПЙОРДАНОВ – ПРЕДСЕДАТЕЛ и НИКОЛАЙ ДИМИТРОВ МИЛКОВ – ПРОКУРИСТ, заедно и поотделно., гр. София, ул. „Васил Левски” № 108, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 042 622184; 042 255132

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 3500 BGN без ДДС
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-15/30.05.2008г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния Директор на НАП.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120а от ЗОП всяко заинтересовано лице може да предяви иск за установяване нищожност на договор за обществена поръчка, както и да претендира обезщетение за вреди, претърпени в резултат на нарушения на закона при провеждане на процедура за възлагане на обществена поръчка, по реда на Гражданския процесуален кодекс.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр.София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

17.10.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор