I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Столична община, ул. " Московска "№33, За: инж. Илияна Станева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866
Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и концесии",ул. " Париж" №1
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на канцеларски материали и консумативи по обособени позиции:
1) за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет
2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
гр.София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на канцеларски материали и консумативи по обособени позиции:
1) за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет
2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена;; тежест: 50
Показател: Професионална квалификация; тежест: 50
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Номер на обявлението в ОВ 17/S - от 17.06.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: РД-55-3753 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„РАМОС – 2 „ЕООД, ЕИК по БУЛСТАТ № 121498103,, р-н Красно село, ул. „Емине” №23,, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9175681, E-mail: office@ramoss.net, Факс: 02 9175683
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: РД-55-3752 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„РАМОС – 2 „ЕООД, ЕИК по БУЛСТАТ № 121498103, р-н Красно село, ул. „Емине” №23, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9175681, E-mail: office@ramoss.net, Факс: 02 9175683
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка