Версия за печат

00087-2008-0098


Информация за сключен договор

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Столична община, ул. " Московска "№33, За: инж. Илияна Станева, България 1000, София, Тел.: 02 9809866, E-mail: istaneva@sofia.bg, Факс: 02 9809866

Място/места за контакт: д-я " Обществени поръчки и концесии",ул. " Париж" №1
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали и консумативи по обособени позиции: 1) за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: гр.София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на канцеларски материали и консумативи по обособени позиции: 1) за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет 2) за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена;; тежест: 50
Показател: Професионална квалификация; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 17/S - от 17.06.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: РД-55-3753 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

09.10.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„РАМОС – 2 „ЕООД, ЕИК по БУЛСТАТ № 121498103,, р-н Красно село, ул. „Емине” №23,, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9175681, E-mail: office@ramoss.net, Факс: 02 9175683

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: РД-55-3752 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на дирекция „Приходи и администриране на местни данъци и такси”
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

09.10.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„РАМОС – 2 „ЕООД, ЕИК по БУЛСТАТ № 121498103, р-н Красно село, ул. „Емине” №23, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9175681, E-mail: office@ramoss.net, Факс: 02 9175683

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка