Версия за печат

00385-2008-0025


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Пазарджик: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Пазарджик, бул. "България" № 2, За: Даниела Щерева, РБългария 4400, Пазарджик, Тел.: 034 402223

Място/места за контакт: Община Пазарджик
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Пазарджик.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Място на изпълнение на доставката: гр.Пазарджик
Код NUTS: BG423
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Поръчката е разделена на 4 обособени позиции: 1 позиция-"Ксерокс и принтерна хартия", 2 позиция - "Канцеларски материали", 3позиция - "Формуляри", 4позиция - "Консумативи за размножителна и копирна техника".

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30000000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: най-ниска предложена от участник цена за даден артикул; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 53 от 14.07.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1175 / Наименование:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Пазарджик – „Формуляри”
V.1) Дата на сключване договора

17.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ОФИС ГЛОБАЛ БЪЛГАРИЯ” ЕООД; ЕИК по регистър БУЛСТАТ 160104232, гр. Пловдив, бул. „ Ал. Стамболийски”№ 59, РБългария 4000, гр. Пловдив, Тел.: 0898 655356

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
В брой години: 1
Договор №: 1176 / Наименование:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Пазарджик – ”Ксерокс и принтерна хартия”, ”Канцеларски материали” и „Консумативи за размножителна и копирна техника”
V.1) Дата на сключване договора

17.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„УТРО 21” ЕООД, ЕИК по регистър БУЛСТАТ 112527627, бул. „ Джеймс Баучър”№ 51, РБългария 1000, гр. София, Тел.: 034 445458

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 0 BGN с ДДС 20%
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: pcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.10.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор