Версия за печат

00311-2008-0003


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-гр. София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Агенция по заетостта, бул. "Дондуков" № 3, За: Елена Йорданова - юрисконсулт, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9265406, E-mail: az@az.government.bg, Факс: 02 9265428

Място/места за контакт: бул. "Дондуков" № 3

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.az.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Друг: изпълнителна агенция

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: насърчаване на заетостта

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Гр.София, бул. Дондуков 3 и адресите на 114 териториални поделения на Агенция по заетостта
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

генцията по заетостта възлага обществена поръчка, чрез открита процедура за доставка с предмет: “Периодични доставки на канцеларски материали и офис консумативи по заявка на възложителя в Агенцията по заетостта и териториалните й поделения, съгласно приложена спецификация”. Канцеларските материали и офис консумативите са индивидуализирани по вид в Спецификация - Прилижение 4 към документацията за участиев процедурата. Мястото на изпълнение на поръчката е в гр.София и адресите на териториалните поделения на АЗ, съгласно списък – Приложение № 8 от документацията за участие.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30124000, 30125100, 30192000

Описание:

Части и аксесоари за офис техника
Касети с тонер
Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
528000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: качество на техническото предложение; тежест: 70
Показател: финансово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 80 / Заглавие:Договор за доставка чрез покупка на канцеларски материали и офис консумативи.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Инфоинженеринг" ООД, ул. "Николай Коперник", бл. 255, вх. Д, ап.71, България 1000, София, Тел.: 02 8716174

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 528000 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно разпоредбите на ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка