Версия за печат

01070-2008-0021


Информация за сключен договор

BG-София: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на държавната администрация и административната реформа, ул. "Аксаков" №1, За: Лилия Анастасова, България 1000, София, Тел.: 02 9401/125/, E-mail: Liliya.Anastasova@mdaar.government.bg, Факс: 02 9401/136/

Място/места за контакт: ул. "Аксаков" №1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mdaar.government.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите, изпълнявани от Министерството на държавната администрация и административната реформа, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите, изпълнявани от Министерството на държавната администрация и административната реформа, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79210000, 79212000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги
Одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
72200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 0,50
Показател: Оценка за адекватност на стратегически и годишен план; тежест: 0,25
Показател: Оценка на екипа; тежест: 0,25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 16.06.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: МДААР 104 / Заглавие:Извършване на одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проектите, изпълнявани от Министерството на държавната администрация и административната реформа, осъществявани с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

18.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"КПМГ България" ООД, ЕИК 040595851, ул."Фритьоф Нансен" №37, Р България 1142, София, Тел.: 02 9697/300/, E-mail: office@kpmg.bg, Факс: 02 9805/340/

URL: www.kpmg.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 72200 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ДА

1. Проект “Създаване на модерна и унифицирана визия на българската държавна администрация в контекста на членството на страната в Европейския съюз” К 07-31-2; 2. Проект “Разработване на среда, осигуряваща електронни разплащания в процеса за предоставяне на административни услуги по електронен път” К 07-31-1; 3. Проект “Промотиране на системи, инструменти и добри практики за управление на качеството в администрациите” К 07-31-3; 4. Проект “Ефективният контрол – залог за “умна”, компетентна и професионална администрация” К 07-12-01; 5. Проект “Разработване и прилагане на единна методология за функционален анализ на административните структури” К 07-11-1; 6. Проект “Подобряване на политиката по управление на човешките ресурси в държавната администрация” К 07-21-1; 7. Проект “Подготовка на служителите от българската държавна администрация за ефективна работа с институциите на ЕС” К 07-22-1.
VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, бул. "Витоша" №18, Р България 1000, София

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка