Версия за печат

00267-2008-0032


Информация за сключен договор

BG-Пловдив: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Община Пловдив, пл." Ст. Стамболов" №1, За: гл. юрисконсулт Теодора Мурджева, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 656777

Място/места за контакт: инж. Красимир Тодоров
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на компютърна и офис техника за нуждите на Община Пловдив по позиции , както следва: І - ва позиция- І. КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА 1.Стандартна компютърна система - 160 бр. 2. Компютърна система с подобрени параметри - 24 бр. 3. Монитор LCD 17" - 160 БР. 4.Монитор LCD 19" - 24 БР. ІІ - ра позиция- ІІ. ОФИС ТЕХНИКА 1. Лазерен принтер - 36 бр. 2. Лазерен принтер цветен - 3 бр. 3. Принтер /матричен/ - 3 бр. 4. Мултифункционално устройство - 24 бр. 5.Мултифункционално устройство/цветно/ - 1 бр. 6.Скенер - 7 бр. 8.Копирна машина - 1 бр.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Община Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Договор за доставка на офис техника за нуждите на Община Пловдив - ІІ-ра обособена позиция ( ОФИС ТЕХНИКА)

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000

Описание:

Компютърно оборудване и принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
178139 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: технически характеристики; тежест: 10
Показател: срок на доставка; тежест: 5
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:Договор за доставка на офис техника за нуждите на Община Пловдив по позиция ІІ - ра (ОФИС ТЕХНИКА)
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

05.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Офис- 21" ЕООД , ЕИК 115505582, ГР.Пловдив, ул."Васил Априлов" №12, Р България 4000, Пловдив, Тел.: 032 644352

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 22410 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 2 / Заглавие:Договор за доставка на компютърна техника по І-ва обособена позиция (КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА)
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

11.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

" Ролдекс" ЕООД, ЕИК 115129436, гр.Пловдив, бул."Цариградско шосе" № 2, Р България 4 000, гр. Пловдив, Тел.: 032 637233

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 155729 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.09.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка