Версия за печат

00081-2008-0062


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул."Осми приморски полк" №43, За: инж.Р.Кирова, България 9000, Варна, Тел.: 0052 301968, E-mail: invest_politika@abv.bg, Факс: 0052 303584

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Доставка на лекарства и лекарствени средства за нуждите на Детски ясли и здравни кабинети към „Общински център за Детско и училищно здравеопазване” и на медицинско оборудване за здравни кабинети към „Общински център за Детско и училищно здравеопазване” на територията на Община Варна по обособени позиции”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Информация за сключени договори по обособени позиции за доставка на лекарства и лекарствени средства за нуждите на Детски ясли и здравни кабинети към „Общински център за Детско и училищно здравеопазване” и на медицинско оборудване за здравни кабинети към „Общински център за Детско и училищно здравеопазване” на територията на Община Варна. При изпълнение на договорите следва да се доставят лекарства и лекарствени средства франко сградите на Детски ясли и здравни кабинети към „Общински център за Детско и училищно здравеопазване” и медицинско оборудване франко сградите на здравни кабинети към „Общински център за Детско и училищно здравеопазване” след заявки на Възложителя.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000 (KA13) , 33690000 (UB07) , 33674000, 33692000, 33141113, 33100000

Описание:

Фармацевтични продукти (Доставки за промишлеността )
Разни медикаменти (Медицински стоки )
Медикаменти за кашлица и хрема
Медикаментозни разтвори
Бинтови превръзки
Медицинско оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
58333 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Твърдо договорени единични цени за доставка на лекарства и лекарствени средства, изчислени като обща цена ; тежест: 45%
Показател: Срок на изпълнение на доставка при заявка от Възложителя ; тежест: 20%
Показател: Гаранционен срок на доставените лекарства и лекарствени средства, изчислен като среден показател ; тежест: 20%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Малката обществена порръчка е открита с Решение№1956/11.06.2008г. на кмета на Община Варна

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 13 от 07.03.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 24 от 20.06.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 1210 / Наименование:"Доставка на лекарства и лекарствени средства за нуждите на Детски ясли на територията на Община Варна"
V.1) Дата на сключване договора

09.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ ,,Ивелина Тончева”, бул. ,,Владислав Варненчик” 110, бл.68, вх.Б, ет.11, ап.66, РБългария 9000, гр. Варна, Тел.: 052 634863, Факс: 052 333550

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 12500 BGN без ДДС
Договор №: 1211 / Наименование:"Доставка на лекарства и лекарствени средства за нуждите на здравни кабинети към „Общински център за Детско и училищно здравеопазване” на територията на Община Варна"
V.1) Дата на сключване договора

09.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ ,,Ивелина Тончева”, бул. ,,Владислав Варненчик” 110, бл.68, вх.Б, ет.11, ап.66, РБългария 9000, гр. Варна, Тел.: 052 634863, Факс: 052 333550

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 25000 BGN без ДДС
Договор №: 1212 / Наименование:"Доставка на медицинско оборудване за здравни кабинети към „Общински център за Детско и училищно здравеопазване” на територията на Община Варна"
V.1) Дата на сключване договора

09.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

,,Ремедиум” ООД, ул.,,Евлоги Георгиев”, бл.23, вх.В, ап.57, РБългария 9000, гр.Варна, Тел.: 052 333560

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 20833 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул." Витоша" №18, България 1000, София

VI.3.2) Подаване на жалби

съгл. чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.09.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор