Версия за печат

01072-2008-0002


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Комисия за установяване на имущество придобито от престъпна дейност / КУИППД/, ул. Г.С.Раковски №112, За: Лозанова, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9234303; 0882 699844, E-mail: t.lozanova@cepacal.bg, Факс: 02 9806866

Място/места за контакт: КУИППД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.cepaca.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: установява имущество придобито от престъпна дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ХАРТИЯ И КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА КОМИСИЯТА ЗА УСТАНОВЯВАНЕ НА ИМУЩЕСТВО ПРИДОБИТО ОТ ПРЕСТЪПНА ДЕЙНОСТ /КУИППД/” ПОЗИЦИЯ 1. ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА КУИППД” ПОЗИЦИЯ 2. ДОСТАВКА НА КОНСУМАТИВИ ЗА ОФИС ТЕХНИКА ЗА НУЖДИТЕ НА КУИППД” ПОЗИЦИЯ 3. ДОСТАВКА НА КОПИРНА И ПРИНТЕРНА ХАРТИЯ ЗА НУЖДИТЕ НА КУИППД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.София и 11-те ТД в страната
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали и хартия, съгласно приложение №11А ; 11В и по каталога на участника

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
80000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 0, Най-висока оферта: 1 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена; тежест: 50%
Показател: отстъпка от каталога; тежест: 40%
Показател: преференции; тежест: 10%
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 26 / Наименование:Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора

05.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ПРЕСТИЖ БИЗНЕС АД, ул. Бизнес Парк София 1, сграда "Спорт Депо", Р. България 1766, София, Тел.: 0700 10110, Факс: 02 9764125

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 50000 BGN без ДДС
В брой месеци: 18
Договор №: 27 / Наименование:Доставка на копирна и принтерна хартия
V.1) Дата на сключване договора

05.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", бул. Цариградско шосе 139, Р. България 1784, София, Тел.: 02 9766877, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766731

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 30000 BGN без ДДС
В брой месеци: 18

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КЗК, бул. Витоша 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

до 01.09.2008г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

КЗК, бул. Витоша 18, Р. България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.09.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор