Версия за печат

00530-2008-0093


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-Велико Търново: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите /Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението", Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Велико Търново, За: Мария Ковачева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 617141 ; 062 617207, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр.Велико Търново, пл."Център" №2, ет.4, стая 412
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на принадлежности за офиса/ канцеларски материали/ за нуждите на Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр.В.Търново, ТД на НАП -гр. В.Търново, ТД на НАП -гр. Видин, ТД на НАП -гр. Враца,ТД на НАП -гр. Габрово,ТД на НАП -гр. Ловеч, ТД на НАП – гр. Монтана и ТД на НАП- гр. Плевен, подробно описани в документацията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението " гр.В. Търново, пл. „Център” №2, ТД на НАП – гр.В. Търново, пл. „Център” №2, ТД на НАП – гр. Видин, ул.”Шести септември” №12 ТД на НАП – гр. Враца, ул.”В.Кънчов” №86 ТД на НАП – гр. Габрово, ул.”Априловска” №7, ул.”Радецка” №11 ТД на НАП – гр. Ловеч, ул. „Търговска” №43 ТД на НАП – гр. Монтана, ул.”Л. Каравелов”№11 и ТД на НАП- гр.Плевен,ул."Дойран " №43 и на ул."Васил Левски " № 152
Код NUTS: BG31
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Сключен договор за доставка на принадлежности за офиса/ канцеларски материали/ за нуждите на Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр.В.Търново, ТД на НАП -гр. В.Търново, ТД на НАП -гр. Видин, ТД на НАП -гр. Враца,ТД на НАП -гр. Габрово,ТД на НАП -гр. Ловеч, ТД на НАП – гр. Монтана и ТД на НАП- гр. Плевен, подробно описани в документацията.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
24873.69 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Критериите, посочени в документацията; тежест: 100
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2008-0093

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 39 - 053690 от 22.02.2008 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 39 - 061791 от 13.06.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 39 / Заглавие:Доставка на принадлежности за офиса/ канцеларски материали/ за нуждите на Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" гр.В.Търново, ТД на НАП -гр. В.Търново, ТД на НАП -гр. Видин, ТД на НАП -гр. Враца,ТД на НАП -гр. Габрово,ТД на НАП -гр. Ловеч, ТД на НАП – гр. Монтана и ТД на НАП- гр. Плевен, подробно описани в документацията.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

29.08.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Офис експрес сървис " ООД гр. Варна, Булстат 103528972, гр.Варна, ул."Уста Кольо Фичето " №17, Република България 9000, гр.Варна, Тел.: 052 571777, E-mail: mkk_varna@offex.bg, Факс: 052 579909

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 24873.69 BGN без ДДС
В брой месеци: 11
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение №21 от 13.06.2008г. на Директора на Дирекция "ОУИ" гр.В Търново. Директорът на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново е упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимости, възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ" - Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната и компетентност.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конуренцията, гр.София, бул."Витоша" 18, Република България 1000, гр.София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 987315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка