Версия за печат

00867-2008-0003


Информация за сключен договор

BG-Плевен: 25 - Услуги на здравеопазването и социалните дейности

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"ДКЦ ІІ-Плевен" ЕООД, ул."Сан Стефано" № 1, За: Татяна Косева Височкова, Р България 5800, Плевен, Тел.: 064 888290, E-mail: tania_dkc2pleven@abv.bg, Факс: 064 807001

Място/места за контакт: Татяна Косева Височкова
I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Комплексно обслужване на социалните разходи и храната по Наредба № 11 на МТСП и МЗ от 21.12.2005 год. чрез ваучери за персонала на "ДКЦ ІІ-Плевен" ЕООД

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 25
Публикуване на информацията: ДА
Основно място на изпълнение: "ДКЦ ІІ-Плевен" ЕООД гр.Плевен
Код NUTS: BG121
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Комплексно обслужване на социалните разходи чрез ваучери за персонала, в т.ч.: 1. Изработване, отпечатване и доставка на ваучери 2. Осигуряване ползването им като платежно средство в обекти, в които се предлагат стоки и услуги, свързани с чл.294 от КТ

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

15000000

Описание:

Хранителни продукти и напитки

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
93000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 3 / Заглавие:Комплексно обслужване на социални разходи и храна
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

02.09.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"СОДЕКСО ПАСС БЪЛГАРИЯ" ЕООД, район Младост 4, ул."Бизнес парк София" бл.12, вх.А, ет.1, Р България 1766, София, Тел.: 02 4899800, Факс: 02 4899688

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 93000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 93000 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.09.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка