Версия за печат

00233-2008-0099


Информация за сключен договор

BG-София: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална компания “Железопътна инфраструктура”, бул. “Княгиня Мария Луиза” № 110, За: Марияна Стойчева, България 1233, София, Тел.: 02 9323715, Факс: 02 9310663

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.rail-infra.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Поддържане на жп инфраструктурата

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Избор на консултант за оценяване на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор, изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве и съставяне на технически паспорт на обект "Аварийно укрепителни мероприятия за възстановяване на земното платно и железния път от км 19+300 до км 19+450 в междугарието Владая - Драгичево". Поръчката включва: - оценяване съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите; - упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи; - осъществяване на контрол на строителните продукти; - изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба №2/22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд; - съставяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: междугарието Владая - Драгичево
Код NUTS:
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Оценяване на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор, изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве и съставяне на технически паспорт на обект "Аварийно укрепителни мероприятия за възстановяване на земното платно и железния път от км 19+300 до км 19+450 в междугарието Владая - Драгичево". Поръчката включва: - оценяване съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите; - упражняване на строителен надзор при изпълнение на строително-монтажните работи; - осъществяване на контрол на строителните продукти; - изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве по смисъла на Наредба №2/22.03.2004 г. на МРРБ и МТСП за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд; - съставяне на технически паспорт на строежа съгласно изискванията на Наредба №5/28.12.2006 г. за техническите паспорти на строежите.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

74262000

Описание:

Строителен надзор


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
68875 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 2691 / Заглавие:Оценка на съответствието на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите, упражняване на строителен надзор, изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве и съставяне на технически паспорт на обект "Аварийно укрепителни мероприятия за възстановяване на земното платно и железния път от км 19+300 до км 19+450 в междугарието Владая - Драгичево"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

11.07.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

ЕТ „Ел Транс Инженеринг – ВМ”, БУЛСТАТ 130085349, ул. „Братя Миладинови” 100, ет.1, офис 1, България 1000, София, Тел.: 02 9310156, E-mail: eltrans@abv.bg, Факс: 02 9322878

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 68875 BGN без ДДС
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120 и 121 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

14.07.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка
Обосноваване на избора на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.