Версия за печат

01605-2008-0001


Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА - СПЕЦИАЛНИ СЕКТОРИ

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

"БДЖ-ПЪТНИЧЕСКИ ПРЕВОЗИ" ЕООД, ул. "Иван Вазов" № 3, За: инж.Марияна Тумпалова, България 1080, София, Тел.: 02 9324711, Факс: 02 9800494

Място/места за контакт: отдел "МАТЕРИАЛНО ТЕХНИЧЕСКО ОСИГУРЯВАНЕ"
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Железопътни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възложителя

Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника за потребностите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД: "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД- Централно управление, Поделение за пътнически превози /ППП/ София, Поделение за пътнически превози /ППП/ Пловдив, Поделение за пътнически превози /ППП/ Г.Оряховица и МПБ"Рила"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: Доставка на хартии и хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на: "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД - Централно управление - гр.София, ул."Ив.Вазов N3, бул."Мария Луиза" N 114А,; ППП София - гр.София,ул."Мария Луиза" № 102; ППП Пловдив - гр.Пловдив, бул."Васил Априлов" N 3; ППП Г.Оряховица - гр.Г.Оряховица, ул."Цар Освободител" N 97,МПБ "Рила", гр.София, ул."Гурко" № 5
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника за нуждите на "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД: "БДЖ-Пътнически превози" ЕООД- Централно управление,ППП София, ППП Пловдив, ППП Г.Оряховица и МПБ"Рила"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

21000000 (E008)

Описание:

Различни видове хартиена маса, хартия и хартиени изделия (За използване в канцеларии)


II.2) Обща крайна стойност на възложената/ите поръчка/и
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на възложената/ите поръчка/и
Стойност
133372 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 133372, Най-висока оферта: 224538 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с обявление

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 15.04.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

V.1) Възлагане и стойност на поръчката
Поръчка №: 19 / Заглавие:Доставка на хартии, хартиени изделия, канцеларски материали и консумативи за офис техника"
V.1.1) Дата, на която е възложена поръчката

05.08.2008 г. 

V.1.2) Брой на получените оферти

5

V.1.3) Наименование и адрес на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"РОЕЛ 98" ООД, Булстат121798467, ул. "Христо Смирненски" № 53, България 1164, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920

URL: www.roel-98.com.

V.1.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 179547 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 133372 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Най-ниска оферта: 133372, Най-висока оферта: 224538 BGN без ДДС
В брой години: 1
V.1.6) Платена цена за покупки при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

07.08.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка - специални сектори