I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Екатерина Бънкова, България 1000, София, Тел.: 02 98593032, E-mail: e.bankova@nra.bg, Факс: 02 98593237
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Правна"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на принадлежности за офиса /канцеларски материали/ за Централно управление на Националната агенция за приходите,Учебен център гр. Банкя, ул. "Кирил и Методи" № 31 и Учебен център - курортен комплекс, Боровец.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
До адресите на ЦУ на НАП - гр. София, бул."Дондуков" № 52, Учебен център на НАП в гр. Банкя, ул. "Кирил и Методи" № 31, Учебен център в курортен комплекс Боровец.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на принадлежности за офиса /канцеларски материали/ за Централно управление на Националната агенция за приходите, Учебен център - гр. Банкя и Учебен център - курортен комплекс, Боровец.
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30192000
Описание:
Принадлежности за офиса
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
154943.53 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: а) К1 – Най-ниска предлагана цена. ; тежест: 30%
Показател: б) К2 – Най-високо качество на предложените канцеларски материали.; тежест: 60%
Показател: в) К3 – Най- голям брой договори с бюджетни организации. ; тежест: 5%
Показател: г) К4 – Най- голям брой референции от бюджетни организации.; тежест: 5%
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 039 - 053690 от 26.02.2008 г.
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 092 - 125330 от 10.05.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 54 / Заглавие:“Доставка на принадлежности за офиса /канцеларски материали/ за Централно управление на Националната агенция за приходите /ЦУ на НАП/, Учебен център, гр. Банкя и Учебен център - курортен комплекс “Боровец” .
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
“Роел – 98” ООД, гр. София, Булстат 121798467, бул. "Ситняково" № 39 А, България 021505, София, Тел.: 02 9461920, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 154943.53 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 154943.53 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка