Версия за печат

00516-2008-0002


Информация за сключен договор

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

ИЗПЪЛНИТЕЛНА АГЕНЦИЯ "ГЛАВНА ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА", бул. Дондуков №3, За: Владимир Олшевски, главен експерт в отдел АИО, дирекция АОУЧР, България 1000, София, Тел.: 02 8101746, E-mail: procurement-git@mlsp.government.bg, Факс: 02 9874717

Място/места за контакт: Владимир Олшевски

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.git-info.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Социална закрила

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и териториалните й поделения Дирекции "Областна инспекция по труда"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на консумативи за копирна техника за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и териториалните й поделения Дирекции "Областна инспекция по труда" Доставка на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и териториалните й поделения Дирекции "Областна инспекция по труда"

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 30125100

Описание:

Принадлежности за офиса
Касети с тонер

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
158566.54 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 8/S - от 24.04.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 1 / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и териториалните й поделения Дирекции "Областна инспекция по труда"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

29.07.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

Ронос ООД, БУЛСТАТ 831176328, ул. Гюешево № 83, бизнес-център "Сердика", сграда 2, офис 424, България 1330, София, Тел.: 02 8221900, E-mail: office@ronos.bg, Факс: 02 8221900

URL: http://www.ronos.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 119981.39 BGN с ДДС 20%
В брой години: 1
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 2 / Заглавие:Договор за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и териториалните й поделения Дирекции "Областна инспекция по труда"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

01.08.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"Офис Експрес Сървис" ООД, БУЛСТАТ 103628972, ул. "Уста Кольо Фичето" № 17, България 9000, Варна, Тел.: 052 571777, E-mail: office@offex-itcenter.com, Факс: 052 571771

URL: www.offex-itcenter.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38585.15 BGN с ДДС 20%
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Решение № 2 от 03.07.2008 г. на Изпълнителния директор на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" за обявяване на изпълнител на обществена поръчка с предмет: „Доставка на консумативи за копирна техника и на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда" и териториалните й поделения Дирекции "Областна инспекция по труда"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.08.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка