Версия за печат

00329-2008-0017


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ДМТОСО-МВР, ул. "Княз Борис I" № 124, За: Цветелина Симеонова, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822649, Факс: 02 9813010

Място/места за контакт: ДМТОСО-МВР
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществен ред и сигурност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски изделия

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. София, кв. "Захарна фабрика", ул. "Кукуш" №1
Код NUTS: BG211
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски изделия по позиции: Позиция № 1. Канцеларски изделия: 1. Азбучник, формат А4, 100 листа, твърди корици 2. Гума за триене от естествен каучук, за чернографитни и цветни моливи, с размери не по-малки от 1,5 х 2,5 см 3. Индиго черно, формат А4, ръчно х 100 л/кутия 4. Кламери 30 мм, триъгълни, поцинковани 5. Кламери 50 мм, триъгълни, поцинковани 6. Коректор на ацетонова основа, 20 мл 7. Коректор на водна основа, 20 мл 8. Лепило канцеларско, течно, за хартия, 50 мл 9. Линия 30 см, прозрачна 10. Мастило тампонно, синьо, 30 мл 11. Мастило тампонно, червено ,30 мл 12. Молив обикновен, чернографитен, дървен, твърдост “B” 13. Ножица 21 см, метална Позиция № 2. Изделия за деловодство: 1. Перфоратор - до 25 листа 80 гр/м2, с метално тяло, с ограничител, с механизъм за заключване 2. Тампон за печат, ненамастилен, с размери не по-малки от 70 х 100 мм 3. Текст маркер, връх с ширина - (35) мм, неоново жълт, флуоресцентен 4. Телбод машинка, рамо не по-малко от 120 мм, до 30 листа 80 гр/м2 , за телчета № 24/6 5. Телчета за телбод № 24/6 6. Тетрадка 80л, формат А4, със спирала 7. Тетрадка 80л, формат А4, с твърда корица 8. Тетрадка 80л, формат А5, с твърда корица 9. Безцветна лента залепваща, 19/33 10. Тънкописец, 0,5 мм, с цветове: син-100 бр., чер-100 бр. 11. Тънкописец, 0,7 мм, перманент, с цветове: син-100 бр., чер-50 бр., червен-50 бр. 12. Флумастер в 4 цвята, комплект 13. Химикалка автоматична със сменяем обикновен пълнител със син цвят, с тънък връх 14. Химикалка автоматична със сменяем пълнител марка "Паркер" със син цвят или еквивалентна 15. Химикалка обикновена, с капачка, с цветове на пълнителя: син-7000 бр.,чер-500 бр., червен-500 бр. Позиция № 3. Изделия за кореспонденция: 1. Плик, бял, с размери 120/180 мм 2. Плик, бял, с размери 180/250 мм 3. Плик, бял, с размери 260/360 мм 4. Плик, бял, с размери 300/400 мм Позиция № 4. Изделия за архивиране: 1. Папка “Дело”, от картон 360 ± 30г, бяла, с твърдо чело- текстилно платно, пакетирана с хартиена опаковка по 50 бр. 2. Папка джоб, формат А4, кристал, вътрешни размери на джоба – не по-малки от 300/215 мм 3. Папка класьор ПВЦ, цветен, дебелина 3 см, формат А4, сменяем етикет, с два ринга за заключване 4. Папка класьор ПВЦ, цветен, дебелина 7 см, формат А4, сменяем етикет, с метална лайсна заключващ механизъм 5. Папка с машинка, формат А4, бял картон, минимум 280 г, пакетирана с хартиена опаковка по 100 бр. 6. Папка с машинка, формат А4, ПВЦ, с прозрачно лице, без перфорация

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
45933.5 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 12 от 11.03.2008 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 21 от 21.04.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: СД 2859 / Наименование:Доставка на канцеларски изделия по позиции: Позиция № 1. Канцеларски изделия: 1. Азбучник, формат А4, 100 листа, твърди корици; 2. Гума за триене от естествен каучук, за чернографитни и цветни моливи, с размери не по-малки от 1,5 х 2,5 см; 3. Индиго черно, формат А4, ръчно х 100 л/кутия; 4. Кламери 30 мм, триъгълни, поцинковани; 5. Кламери 50 мм, триъгълни, поцинковани; 6. Коректор на ацетонова основа, 20 мл; 7. Коректор на водна основа, 20 мл; 8. Лепило канцеларско, течно, за хартия, 50 мл; 9. Линия 30 см, прозрачна; 10. Мастило тампонно, синьо, 30 мл; 11. Мастило тампонно, червено ,30 мл; 12. Молив обикновен, чернографитен, дървен, твърдост “B”; 13. Ножица 21 см, метална; Позиция № 2. Изделия за деловодство: 1. Перфоратор - до 25 листа 80 гр/м2, с метално тяло, с ограничител, с механизъм за заключване; 2. Тампон за печат, ненамастилен, с размери не по-малки от 70 х 100 мм; 3. Текст маркер, връх с ширина - (35) мм, неоново жълт, флуоресцентен; 4. Телбод машинка, рамо не по-малко от 120 мм, до 30 листа 80 гр/м2 , за телчета № 24/6; 5. Телчета за телбод № 24/6; 6. Тетрадка 80л, формат А4, със спирала; 7. Тетрадка 80л, формат А4, с твърда корица
V.1) Дата на сключване договора

17.07.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда"; Булстат: 000885099, бул. "Цариградско шосе" № 139, Р България 1784, София, Тел.: 02 9766874, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 7963.5 BGN с ДДС 20%
Договор №: СД 2857 / Наименование:Доставка на канцеларски изделия по позиции: Позиция № 3. Изделия за кореспонденция:1. Плик, бял, с размери 120/180 мм; 2. Плик, бял, с размери 180/250 мм; 3. Плик, бял, с размери 260/360 мм; 4. Плик, бял, с размери 300/400 мм; Позиция № 4. Изделия за архивиране: 1. Папка “Дело”, от картон 360 ± 30г, бяла, с твърдо чело- текстилно платно, пакетирана с хартиена опаковка по 50 бр.; 2. Папка джоб, формат А4, кристал, вътрешни размери на джоба – не по-малки от 300/215 мм; 3. Папка класьор ПВЦ, цветен, дебелина 3 см, формат А4, сменяем етикет, с два ринга за заключване; 4. Папка класьор ПВЦ, цветен, дебелина 7 см, формат А4, сменяем етикет, с метална лайсна заключващ механизъм; 5. Папка с машинка, формат А4, бял картон, минимум 280 г, пакетирана с хартиена опаковка по 100 бр.; 6. Папка с машинка, формат А4, ПВЦ, с прозрачно лице, без перфорация
V.1) Дата на сключване договора

17.07.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Роел" 98 ООД; Булстат: 121798467, бул. "Ситняково" № 39А, Р България 1505, София, Тел.: 02 9461920; 0700 10377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920; 0700 10377

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 37970 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

ДМТОСО-МВР, ул "Княз Борис I" № 124, Р България 1000, София, Тел.: 02 9822263, Факс: 02 9813010

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.07.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор