Версия за печат

00606-2008-0012


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 5 или 6 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Водоснабдяване и канализация" ООД, гр. Варна, ул."Прилеп" №33, За: Милен Панайотов - ръководител отдел "МР и СС", България 9010, Варна, Тел.: 052 509999, E-mail: asu@vikvarna.com, Факс: 052 740031

I.3) Основна/и дейност/и на възложителя, свързана/и с:

Вода

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Покупка и доставка на дървен материал и консумативи, описани по вид и размер в документацията за участие в процедурата.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Варна
Код NUTS: BG131
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Покупка и доставка на дървен материал и консумативи, описани по вид и размер в документацията за участие в процедурата. Срок на договора - една година считано от датата на неговото подписване. Доставките ще се извършват регулярно през годината, след предварителна писмена заявка, франко склада на възложителя. Кандидатите предлагат единични цени на стоките в лева без ДДС.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

02100000, 02181000, 20210000

Описание:

Дървен материал
Греди
Дъски и дървени плоскости


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
100000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена; тежест: 50
Показател: Отложено плащане; тежест: 25
Показател: Срок на доставка; тежест: 25
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение №73/2 от 14.04.2008г на Управителя на "Водоснабдяване и канализация за откриване на процедурата.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 24 от 17.04.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 26 / Наименование:Покупка и доставка на дървен материал и консумативи, описани по вид и размер в документацията за участие в процедурата.
V.1) Дата на сключване договора

09.07.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ТУЗИУС" ООД Булстат:103865576, ул."Бук" №9, ет.5, ап.9, България 9000, Варна, Тел.: 052 501472, Факс: 052 501472

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 100000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 100000 BGN без ДДС
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" №18, България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.07.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор