Версия за печат

00530-2008-0037


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите-Централно управление, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Димка Динева, България 1000, София, Тел.: 02 9859/3046/, E-mail: dimka.dineva@nra.bg, Факс: 02 9859/3348/

Място/места за контакт: бул. "Княз Александър Дондуков" № 52

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Гаранционно абонаментно поддържане и доставка на консумативи и консумативни резервни части на дванадесет /12/ копирни машини модел XEROX WC 123.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Основно място на изпълнение: 9 областни града
Код NUTS: BG
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Гаранционно абонаментно поддържане и доставка на консумативи и консумативни резервни части на дванадесет /12/ копирни машини модел XEROX WC 123.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50313000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на репрографски (за размножаване и копиране на документи) машини

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Стойност на гаранционното абонаментно поддържане за 1 месец ; тежест: 70
Показател: Технически възможности; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 39 - 054076 от 26.02.2008 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 59 - 080554 от 26.03.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 51 История / Заглавие:Гаранционно абонаментно поддържане и доставка на консумативи и консумативни резервни части на дванадесет /12/ копирни машини модел XEROX WC 123.
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

11.07.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

"ИНФО-АДЛ" ООД, ул. "Димитър Хаджикоцев" № 10, България 1000, София, Тел.: 02 8685323

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 0 BGN без ДДС
В брой месеци: 14 История
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Информация за стойността по договора ще бъде подадена на основание чл.5, ал.1, т.10 от Правилника за прилагане на закона за обществените поръчки, след приключване на изпълнението му. Цената по договора - 0.029 лв. без ДДС за брой копие- не позволява коректно посочване на стойност на договора към момента на сключването му.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. "Витоша" № 2, България 1000, София, Тел.: 02 9219/332/, E-mail: pres_sgs@abv.bg, Факс: 02 9813/740/

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg/.

VI.3.2) Подаване на жалби

чл.120а от Закона за обществените поръчки

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.07.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка