Версия за печат

00589-2008-0003


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Перник: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Перник, пл."Св. Иван Рилски" № 1 А, За: Ани Илиева, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684237, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

Място/места за контакт: Ани Илиева

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pernik.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Перник.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Перник, пл."Св. Ив. Рилски" № 1 А
Код NUTS: BG214
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на канцеларски материали и консуматви за нуждите на Община Перник след заявка на Възложителя и съгласно КСС (Приложение № 4) от документацията за участие.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000 (E008) , 36710000, 52700000, 21120000, 22852000

Описание:

Принадлежности за офиса (За използване в канцеларии)
Консумативи
Търговски услуги по продажби на дребно на канцеларски стоки и техника
Хартия и картон
Папки за сортиране


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
59845.34 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена в лв. (без ДДС).; тежест: 5
Показател: Предложен срок за отложено плащане и начин на разплащане (в кал. дни.; тежест: 3
Показател: Срок за доставка (в кал. дни) след подадена заявка.; тежест: 2
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Решение № 14/11.03.2008 г. на Кмета на Община Перник.


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 14 / Наименование:Доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Община Перник.
V.1) Дата на сключване договора

24.06.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

РОНОС ООД; Булстат: 831176328, ул.Гюешево № 83, Р България 1303, София, Тел.: 0700 17017, E-mail: j.bpyanova@ronos.bg, Факс: 0700 17017

URL: www.ronos.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 59845.34 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

отдел "Правно-нормативно обслужване и човешки ресурси", пл."Св. Иван Рилски" № 1 А, Р България 2300, Перник, Тел.: 076 684217, E-mail: ani.ilieva@pernik.bg, Факс: 076 603890

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.07.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор